کد خبر 8902
۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱

کریمی مطرح کرد

ضرورت تسریع در پرداخت مطالبات کشاورزان بابت فروش گندم و دامداران

ضرورت تسریع در پرداخت مطالبات کشاورزان بابت فروش گندم و دامداران

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس بر ضرورت تسریع در پرداخت مطالبات کشاورزان بابت فروش گندم و دامداران بابت فروش دام سبک و سنگین تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۳۰ شهریورماه)  ضمن تبریک گرامیداشت هفته دفاع مقدس و خدا قوت به سبزپوشان نیروی انتظامی، سپاه و بسیج در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی گفت: اقدامات لازم برای تسریع در پرداخت مطالبات کشاورزان بابت فروش گندم و دامداران بابت فروش دام سبک و سنگین انجام شود چرا که تأخیر در پرداخت مطالبات آنها مشکلات جدی برایشان ایجاد کرده است.

وی در تذکری خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: لازم است حمایت از صنایع کوچک و متوسط و کاهش قیمت تمام شده زمین و انشعابات شهرک‌های صنعتی برای متقاضیان احداث شهرک‌های صنعتی در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس اضافه کرد: در حال حاضر برخی مدیران شهرک‌های صنعتی در جایگاه بنگاه املاک قرار دارند و به جای حمایت از صنعت و تولید با گرانفروشی زمین به دنبال کسب درآمد بیشتر هستند که این رویه باید اصلاح شود.

انتهای پیام

کد خبر 8902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =