کد خبر 9011
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳

ایری:

برنامه های وزیر پیشنهادی کار در کمیسیون عمران بررسی شد

برنامه های وزیر پیشنهادی کار در کمیسیون عمران بررسی شد

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی برنامه های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور مدیریت این وزارتخانه در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش نمایندگان ما، عبدالجلال ایری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون متبوعش بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون زاهدی وفا به عنوان وزیر پیشنهادی  تعاون، کار و رفاه اجتماعی حضور یافت  و برنامه های خود را برای تصدی این وزارتخانه به اعضای کمیسیون ارائه کرد. اعضای کمیسیون نیز پس از استماع برنامه های وزیر پیشنهادی نظرات خود را در خصوص مدیریت مناسب این وزارتخانه بیان کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: لزوم استفاده از نیروهای کارآمد، متخصص و بومی در واحدهای اقتصادی زیر مجموعه شستا و بر قراری عدالت و اجرای دقیق مسئولیت اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی و توجه به زیرساخت های بهداشتی و درمانی و آموزشی مناطق مختلف از جمله مواردی بود که اعضای کمیسیون در حضور وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر آن تاکید کردند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در ادامه جلسه امروز کمیسیون نیز  الحاقات و موارد مراعی مانده در لایحه اصلاح قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت مورد بررسی و در نهایت تصویب قرار گرفت. این لایحه برای بررسی در صحن مجلس به هیات رئیسه ارسال خواهد شد.  

انتهای پیام

کد خبر 9011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =