کد خبر 9014
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۱

اسماعیلی:

وزیر پیشنهادی کار توانست نظر مثبت کمیسیون اجتماعی را کسب کند

وزیر پیشنهادی کار توانست نظر مثبت کمیسیون اجتماعی را کسب کند

نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس از اعلام نظر مثبت اعضای این کمیسیون در خصوص صلاحیت وزیر پیشنهادی کار به دنبال تطبیق برنامه های وی با اسناد بالادستی خبر داد.

به گزارش نمایندگان ما، ولی اسماعیلی نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات آخرین نشست بررسی برنامه های محمد هادی زاهدی وفا در کمیسیون متبوعش گفت: این سومین جلسه کمیسیون اجتماعی مجلس با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود که در آن به مدت ۴ ساعت به بررسی برنامه هایش پرداختیم و استعلامات لازم در خصوص مواردی همچون مدرک تحصیلی وی نیز اخذ شد.

نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این نشست سوالات و ابهامات اعضای کمیسیون اجتماعی مجدد مورد بررسی قرار گرفت و در پی اعلام نظر مثبت اعضا در قالب رأی گیری قرار شد گزارش نهایی برای ارائه در صحن آماده شود.

وی تصریح کرد: وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی توانست نظر مثبت کمیسیون اجتماعی را کسب کند بنابراین گزارش کمیسیون در قالب اعلام نظر مثبت در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد.

نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست، تاکید کرد: در این نشست وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونانش حضور داشتند.

انتهای پیام

کد خبر 9014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =