کد خبر 9264
۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۶

اسماعیلی مطرح کرد

برگزاری جلسه فوق‌العاده‌ برای اعلام نظر کمیسیون اجتماعی درباره برنامه‌های وزیر پیشنهادی کار

برگزاری جلسه فوق‌العاده‌ برای اعلام نظر کمیسیون اجتماعی درباره برنامه‌های وزیر پیشنهادی کار

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس ضمن اعلام خبر بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست امروز این کمیسیون گفت: قرار بر این شد که فردا جلسه فوق‌العاده‌ای برای ادامه بررسی برنامه‌های وی برگزار شود سپس به یک جمع‌بندی برسیم و نظر نهایی کمیسیون را اعلام کنیم.

به گزارش نمایندگان ما، ولی اسماعیلی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در تشریح دستورکار امروز(یکشنبه ۲۴ مهرماه) کمیسیون متبوعش گفت: در این نشست وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ارائه برنامه‌های خود در حوزه‌های مختلف پرداخت و تعداد ۱۲ سوال نیز توسط اعضای کمیسیون از وی پیرامون حوزه تعاون و چالش‌های تامین اجتماعی و سوابق آقای مرتضوی مطرح شد.

نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با توجه به اینکه زمان بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی محدود بود، قرار بر این شد که فردا جلسه فوق‌العاده‌ای برای ادامه بررسی برنامه‌های وی برگزار شود سپس به یک جمع‌بندی برسیم و نظر نهایی کمیسیون را اعلام کنیم.

پاسخ کمیسیون اجتماعی به طرح دو فوریتی استفساریه ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششم توسعه

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تصریح کرد: طرح دو فوریتی استفساریه ماده ۱۱۲ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت که به این نکته اشاره داشت که آیا این قانون مشمول مناطق عملیاتی که توسط ستاد کل نیروهای مسلح مشخص شده نیز می‌شود که پاسخ کمیسیون آری بود، همچنین در مورد رای دیوان عدالت به ابطال ۵ درصد فوق‌العاده مزایا قرار شد نه تنها قطع نشود بلکه باید تا پایان زمان اجرای قانون برنامه ششم توسعه تداوم یابد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: در این نشست وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونانش حضور داشتند.

انتهای پیام

کد خبر 9264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =