کد خبر 9372
۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲

موسوی لارگانی مطرح کرد

اولویت‌های اورژانسی وزارت کار/ تغییر مدیران رانتی و استفاده از کارشناسان بدنه وزارتخانه

اولویت‌های اورژانسی وزارت کار/ تغییر مدیران رانتی و استفاده از کارشناسان بدنه وزارتخانه

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن بیان توصیه‌هایی به وزیر جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت که تغییر مدیران رانتی و استفاده از کارشناسان بدنه وزارتخانه و اصلاح روش‌ها به عنوان اولویت‌های اورژانسی وزارت کار در دستورکار قرار گیرد.

به گزارش نمایندگان ما، سیدناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در مطلبی در صفحه توییتر خود خطاب به صولت مرتضوی وزیر جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی نوشت:

«توصیه می‌شود آقای ⁧صولت مرتضوی⁩ وزیر جدید کار، تغییر مدیران رانتی و استفاده از کارشناسان بدنه وزارتخانه و اصلاح روش‌ها را به عنوان اولویت‌های اورژانسی وزارتخانه در دستور کار قرار دهد. متاسفانه در وزارت کار بر اثر ندانم‌کاری وتصمیمات غیرکارشناسی در یکسال گذشته هزینه زیادی برای کشور به بار آمد.

تجمعات بازنشستگان در ابتدای سال، اعتراضات کارگری و کارفرمایی پیامد همان تصمیمات بود. رفیق بازی، حذف کارشناسان و گزینش مدیران از حلقه افراد خاص هم آفت بزرگی بود که برای اولین بار، تجمعات کارکنان وزارتخانه را بدنبال داشت لذا وزیر جدید زمانی معنا دارد که این روند تغییر، بنیادین شود.»

روز گذشته صولت مرتضوی با رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد. قبل از مرتضوی، حجت‌ الله عبدالملکی سکان‌دار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود که استعفا داد. سپس محمدهادی زاهدی وفا سرپرست این وزارت خانه و گزینه پیشنهادی رئیس جمهوری شد که نتوانست اعتماد نمایندگان را جلب کند.

انتهای پیام

کد خبر 9372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمدی IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    0 0
    سیمانها شده جای نان بهم قرض دادن مدیران واقوامشان