کد خبر 9379
۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸

حاجی پور:

هیچکس درآزمون استخدامی مهر آفرین رد نخواهد شد

هیچکس درآزمون استخدامی مهر آفرین رد نخواهد شد

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به بلاتکلیفی معلمان مهرآفرین برای مشمولیت قانون رتبه بندی گفت: این معلمان باید کد استخدامی دریافت کنند و این مسئله نیز از طریق آزمون خواهد بود که هیچکس در آن رد نخواهد شد.

به گزارش نمایندگان ما، رضا حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه در نشست کمیسیون متبوعش با مسوولان آموزشی و پرورشی و بهداشتی مازندران در آمل افزود: نگرانی معلمان مهرآفرین برای رد شدن در آزمون استخدامی بی مورد است.  

وی ادامه داد: بر اساس تفاهم مجلس شورای اسلامی با سازمان امور استخدامی این آزمون فقط برای طی شدن مراحل قانونی دریافت کد استخدامی است و تمامی ۷۵ هزار معلم مهرآفرین به طور حتم کد را دریافت خواهند کرد.  

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی همچنین درباره محرومیت معلمان مهرآفرین از رتبه بندی معلمان گفت: رتبه بندی منوط به داشتن کد استخدامی است و این دسته از معلمان پس از دریافت کد استخدامی برابر با دیگر معلمان از حقوق و مزایای قانون رتبه بندی بهره مند خواهند شد.  

حاجی پور همچنین درباره تامین اعتبار قانون رتبه بندی معلمان بیان کرد: بخش قابل توجهی از بودجه طرح رتبه بندی با میزان ۵۰ هزار میلیارد تومان تامین و ابلاغ شد که به تمامی معلمان بین هفت تا ۱۵ میلیون تومان علی الحساب به حساب های آنان واریز شد.  

به گفته وی، باقی اعتبارات نیز به زودی تامین می شود زیرا از این پس رتبه بندی معلمان و دریافتی آنان بر اساس رتبه بندی قانون است و تکلیفی بر عهده دولت خواهد بود که به طور کامل آن را اجرا کند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس و دولت در کنار معلمان هستند و البته هیچکس از محدودیت های اعتباری بی خبر نیست و باید به دولت فرصت داد تا به طور کامل این قانون را اجرا کند.  

حاجی پور گفت: قانون رتبه بندی معلمان دامنه گسترده ای دارد و تحول بزرگ در نظام آموزشی کشور پس از یکصد سال رقم زد که به طور طبیعی نباید انتظار داشت طی چند روز اجرایی شود اما دولت به طور جدی در حال اجرای آن است و مجلس نیز بر این مسئله نظارت دارد.

انتهای پیام

کد خبر 9379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • الهه IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    0 0
    سلام و وقت بخیر چرا انقدر در حق معلما ظلم و بی عدالتی هست ما جز خانواده یک معلم هستیم که واقعا گذران زندگی با یک حقوق معلمی و مستاجری و سه فرزند خیلی سخت میگذره امیدمون به رتبه بندی بود که‌میگن نیروی مهرافرین هستین خوب تکلیف مهرافرین هارو هم معلوم کنید دیگه
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    0 0
    آقای میرسلیم که برای قضات بذل و بخشش دارید و بخشنده آقای میر کاظمی که برای معلمان حسابی نکته سنج میشوید به سی درصد ورودی فله ایی آموزش پرورش کار نداریم اما هفتاد درصد بقیه اکثرا ورودی کنکور نخبه هستند و رتبه های ژیژ هزار کنکور چرا رتبه سیصد و یا پانصد کنکور باید برود دانشگاه علوم قضایی درس بخواند و حقوق بدون سقف و رتبه سیصد و یا پانصد برود دانشگاه شهید رجایی و برای چندرغاز که گدا هم در کف خیابان بیشتر از آن در میاورد این همه تبعیض باشد چرا دو تا نخبه با رتبه سیصد یکی بزوداز دانشگاه علوم قضایی و همه چیز برایش فراهم کنید یکی هم برود رجایی او را پشیمان کنید اکثرا رتبه های زیر هزار دو آلی سه سال بعد از ورو.د بههمه آموزش پرورش دچار افسردگی میشوند و به آن را باز گو نمیکنند که پشیمان شده اند
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    0 0
    یکی با رتبه سیصد کنکور میرود دانشگاه فرهنگیان یکی هم شده با رتبه بیشتر حتی پانصد کنکور رفته علوم قضایی آینده آنها بعداز ده سال بروید ببینید
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    0 0
    بسیاری از دانشجو معلم دانشگاه شهید رجایی رتبه های کنکور بهتری نسبت به دانشگاه علوم قضایی داشته اند چرا باید آنها امتیازات بیشتری از معلمان داشته باشند و.معلمان امتیازات کمتر