کد خبر 9820
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶

فیروزی در گفت‌وگو با نمایندگان ما:

امروز دشمن به یک بهانه در کشور ایجاد ناامنی می کند و فردا به بهانه‌ای دیگر

امروز دشمن به یک بهانه در کشور ایجاد ناامنی می کند و فردا به بهانه‌ای دیگر

نماینده مردم نطنز در مجلس گفت: در چهار دهه اخیر دشمنان جمهوری اسلامی ایران نشان دادند که دست از کشور ما بر نخواهد داشت، امروز دشمن به یک بهانه در کشور ایجاد ناامنی می کند و فردا به بهانه دیگر، که البته باید با هوشیاری و آگاهی کامل در برابر توطئه شوم دشمنان ایستادگی کرد.

رحمت اله فیروزی پوربادی نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری نمایندگان ما، در خصوص اغتشاشات اخیر گفت: در اغتشاشات اخیر مشخص شد که این ناآرامی ها توسط عامل خارجی بیرون از کشور سازماندهی شده است و به داخل کشور راه پیدا کرده است که البته مردم ایران با هوشیاری کامل توانستند این موضوع را حل کنند و از این برهه عبور کنند.

وی بیان کرد: باید تلاش کرد که با هوشیاری و تدبیر بتوان ناآرامی های احتمالی را برطرف ساخت و آرامش و امنیت را برای مردم به ارمغان آورد.

نماینده مردم نطنز در مجلس افزود: در چهار دهه اخیر دشمنان جمهوری اسلامی ایران نشان دادند که دست از کشور ما بر نخواهد داشت، امروز دشمن به یک بهانه در کشور ایجاد ناامنی می کند و فردا به بهانه دیگر، که البته باید با هوشیاری و آگاهی کامل در برابر توطئه شوم دشمنان ایستادگی کرد.

فیروزی پوربادی بیان کرد: همواره باید زمینه هوشیاری و آگاهی کامل جوانان را فراهم کرد تا دشمنان جمهوری اسلامی ایران نتوانند به مقاصد شوم خود دست پیدا کنند.

انتهای پیام

کد خبر 9820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =