کد خبر 9953
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶

بابایی کارنامی در گفتگو با نمایندگان ما:

پیشنهاد اختصاص سبد کالا به کارگران/ میزان افزایش حقوق کارگران در سال آینده مشخص نیست

پیشنهاد اختصاص سبد کالا به کارگران/ میزان افزایش حقوق کارگران در سال آینده مشخص نیست

رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: برای حمایت معیشتی از کارگران، پیشنهاد ما به دولت آن است که سبد کالا یا یارانه کالاهای اساسی را به کارگران اختصاص دهد.

علی بابایی کارنامی رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، درباره ضرورت افزایش حقوق کارگران، اظهار داشت: حقوق و دستمزد کارگران هیچ تناسبی با میزان تورم جامعه و همچنین با حجم کاری که کارگران انجام می‌دهند، ندارد.

وی بیان کرد: پیشنهاد ما به دولت آن است که سبد کالا متشکل از کالاهای ضروری یا یارانه کالاهای اساسی را به کارگران اختصاص دهد تا آنان در این وضعیت گرانی بتوانند از عهده گذران زندگی خود برآیند.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پاسخ دولت این است که اکثر کارگران یارانه نقدی دریافت می‌کنند. البته باید شرایط مالی دولت را هم در نظر گیریم، اما حمایت از اقشار ضعیف جامعه از جمله کارگران اهمیت زیادی دارد.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کارگران وضعیت خوبی ندارند و راهکار رفع مشکل معیشتی آنان این است که علاوه بر حمایت یارانه‌ای یا اختصاص سبد کالا، دولت در راستای کنترل قیمت‌ها نیز گام بردارد.

بابایی کارنامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه حقوق کارگران در سال آینده چقدر افزایش می‌یابد، ‌ اظهار داشت: هنوز برای میزان افزایش حقوق و دستمزد کارگران در سال آینده تصمیم‌گیری نشده است و باید در این زمینه جلسات کارشناسی متعددی برگزار شود.

انتهای پیام

کد خبر 9953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =