کد خبر 10229
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳

حاجی دلیگانی در گفتگو با نمایندگان ما:

طرح جهش تولید مسکن یک نیاز اساسی در کشور است

طرح جهش تولید مسکن یک نیاز اساسی در کشور است

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس گفت: یکی از نیازهای مردم در کشور تامین مسکن است، در حال حاضر افرادی را در جامعه می بینیم  که از خود نه ملکی دارند و نه می توانند حتی یک سرپناه کوچک برای خود اجاره کنند، که باید این مسئله هرچه زودتر حل شود.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری نمایندگان ما،  در خصوص طرح جهش تولید مسکن گفت: در حال حاضر، ما در وزارت خانه وزیری نداشته ایم که برای طرح مهم جهش تولید مسکن، تلاش چندانی بکند و یا اگر هم تلاشی واقع شده باشد، مثمر ثمر قرار نگرفته است.

وی بیان کرد: این مسئله که یک وزیر فکر کند همین که برای یک قانون و یا یک طرح فقط دستور لازم را بدهد کافی است، اشتباه است باید در یک وزارتخانه برای عملی شدن هر طرح و یا قانون. زیرمجموعه لازم به طور کامل، آماده شده باشد تا بتوان آن طرح و یا قانون را عملی کرد، که البته متاسفانه ما در قانون جهش تولید مسکن، این مسئله را نداشتیم.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس افزود: البته در پی همین مسائل بود که مجلس به دنبال استیضاح آقای رستم قاسمی بود و در نهایت، خود دولت زودتر از مجلس به نوعی ایشان را از کار برکنار کرد.

وی بیان کرد: در حال حاضر، مسئله مهم این است که دولت بتواند وزیری را به جای آقای رستم قاسمی، روی کار بیاورد که این مشکلات را حل کرده و قوانینی از جمله جهش تولید مسکن را عملی سازد.

حاجی‌دلیگانی افزود: یکی از نیازهای مردم در کشور تامین مسکن است، در حال حاضر افرادی را در جامعه می بینیم  که از خود نه ملکی دارند و نه می توانند حتی یک سرپناه کوچک برای خود اجاره کنند، که باید این مسئله هرچه زودتر حل شود.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در انتها بیان کرد: در حال حاضر وضعیت مسکن در کشور، خوب نیست چرا که عرضه و تقاضا در این مسئله با یکدیگر همخوانی ندارند، ما حدود ۱۰ سال است که در موضوع مسکن دچار مشکل شده ایم و به میزان لازم تولید مسکن، صورت نگرفته است، که این مشکل باید با کمک دولت حل شود.

انتهای پیام

کد خبر 10229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =