کد خبر 10631
۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷

نظری:

تحریم افراد و نهادهای ایرانی از سوی واشنگتن دخالت آشکار در امور داخلی کشورمان است

تحریم افراد و نهادهای ایرانی از سوی واشنگتن دخالت آشکار در امور داخلی کشورمان است

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: مطابق قوانین بین المللی، اقدام اخیر کاخ سفید دخالت آشکار در امور داخلی جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود.

به گزارش نمایندگان ما، علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در واکنش به تحریم های ضدایرانی اخیر وزارت خزانه‌داری آمریکا، گفت: ایالات متحده تصور می کند با اعمال تحریم با محوریت حمایت از اغتشاشات اخیر می تواند به ادامه این روند در داخل کشورمان دامن بزند.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هر چند باید اذعان کرد مطابق قوانین بین المللی، اقدام اخیر کاخ سفید دخالت آشکار در امور داخلی جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه مولفه تحریم محور کارزار فشار حداکثری آمریکا علیه کشورمان است، ادامه داد: در واقع غربی ها خصوصاً آمریکایی ها تصور می کنند با اعمال چنین تحریم هایی می توانند ایران را به زانو در بیاورند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: متاسفانه دولت جو بایدن نیز همان روند دولت ترامپ را در پیش گرفته است، از این رو هر روز شاهد اعلام تحریم های مختلف علیه ایران هستم.

عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امیدواریم روزی برسد که سیاستمداران و تصمیم گیران کاخ سفید متوجه شوند دیگر دوران زورگویی و زیاده خواهی گذشته است و نمی توانند با ایران اسلامی مقابله کنند.

انتهای پیام

کد خبر 10631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =