کد خبر 10675
۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲

نوروزی در نطق میان دستور:

بیش از آنکه به دنبال ثبات قیمت باشیم به دنبال ثبات اشخاص و مقامات هستیم

بیش از آنکه به دنبال ثبات قیمت باشیم به دنبال ثبات اشخاص و مقامات هستیم

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس گفت: بیش از آنکه به دنبال ثبات قیمت باشیم به دنبال ثبات اشخاص و مقامات هستیم، با این روش نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود و پراید ۷ میلیون تومانی امروز به ۲۵۰ میلیون تومان رسیده است.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، رحمت‌الله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۱ دی) و مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن ادای احترام به مقام والای شهدا و آرزوی طول عمر برای رهبر معظم انقلاب اسلامی، نهم دی‌ماه که یادآور حضور جانانه و پرصلابت ملت ایران پای ارزش‌های اسلامی است را نیز گرامی داشت.

وی م همچنین یاد سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامیداشت و گفت: نام سردار سلیمانی در تاریخ انقلاب، همچون ستاره‌ای درخشان خواهد درخشید. او اسطوره‌ای از ولایتمداری و مردم دوستی بود که تا آخرین لحظات عمر خود، دغدغه خدمت به مردم عزیز ایران، اسلام و انقلاب اسلامی را داشت.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس با بیان اینکه فرصت‌ها چون ابر می‌گذرد، تصریح کرد: از ماست که بر ما است؛  فرصت استیضاح به سهولت حاصل نمی‌شود که آن را به راحتی از دست دهیم. ما به وزیری رأی مخالف استیضاح دادیم که به رغم دایه‌ کنترل بازار، قیمت خودرو روز به روز در حال افزایش است. همه می‌دانیم مافیای خودرو قوی است و عزم جدی برای مقابله با آن در دولت را می‌طلبد، اما قرار نیست وزیر صمت قولی بدهد و دقیقا عکس آن عمل شود.

نوروزی یادآور شد: بیش از آنکه به دنبال ثبات قیمت باشیم به دنبال ثبات اشخاص و مقامات هستیم، با این روش نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود و پراید ۷ میلیون تومانی به ۲۵۰ میلیون تومان رسیده است.

وی خطاب به وزیر صمت، گفت: شفاف به مردم و نمایندگان بگویید، برنامه شما برای تبدیل خودرو از یک کالای سرمایه‌ای به یک کالای مصرفی چیست، در این باره چه کردید؟ سیاست‌های مبهم، تعرفه‌های گنگ تجاری، چگونه می‌تواند بازار را کنترل کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای میرکاظمی، غضنفری و لطیفی «قفل کن» هستند؛  تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و شرکتی انجام نمی‌شود، با وجود اینکه نمایندگان مجلس، شورای نگهبان و همه نهادهای مرتبط در جلسه کمیسیون حضور دارند اما آقای لطیفی در جلسات حضور نمی‌یابند.

نوروزی خطاب به مرتضوی وزیر کار نیز عنوان کرد: در این شرایط گرانی، تورم و افزایش قیمت‌ها، چرا یارانه دهک‌های پایین  تغییر کرده است. آقای بختیاری ما شما را به عنوان فرد حامی محرومان می‌شناسیم، امروز فشارهای اقتصادی بسیار زیاد است اما باید اصلاح دهک‌ها بر اساس نرخ تورم انجام شود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس خطاب به وزیر نیرو، یادآور شد: در بحث حل موضوع سد زرین گل و فاز دوم نیروگاه علی آباد که قول عملیاتی شدن آن را دادید، اقدام شود.

وی اضافه کرد: با اینکه ما از آقای سجادی حمایت کردیم اما او نه در حوزه ورزش و نه در حوزه جوانان موفق نبوده است؛ ایشان فقط گفتار درمانی می‌کند و ما عملی در اقدامات آقای سجادی ندیدیم. آقای رئیسی نیاز به اصلاح کادر مدیریتی شما ضروری است و ما از شما انتظار داریم، نیروهای متخصص، مدیران میدانی، متعهد، ارزشی، ولایی و انقلابی را به کار گیرید. برخی نیروهای با تجربه کنار گذاشته شده و برخی نیروهای جدید آمده که کاربلد نیستند و کار را هم قفل کرده‌اند.

نوروزی با اشاره به اینکه سفرهای استانی رئیس جمهور به دور دوم رسیده، گفت: در برخی از وزارتخانه‌ها هماهنگی با رئیس جمهور وجود ندارد و این مسئله باید اصلاح شود.

انتهای پیام

کد خبر 10675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =