کد خبر 7661
۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹

وزیر ورزش برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان به مجلس می‌رود

وزیر ورزش برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان به مجلس می‌رود

وزیر ورزش این هفته برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان در جلسه علنی و کمسیون فرهنگی حضور می‌یابد.

به گزارش نمایندگان ما، رسیدگی به سوال از حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در دستورکار جلسه روز سه‌شنبه هفته گذشته نمایندگان در جلسه علنی قرار داشت که به دلیل ابتلای وی به کرونا، رسیدگی به سوال از وی به بعد موکول شد.

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیئت رئیسه مجلس در این باره بیان کرد: نامه رسمی از وزارت ورزش و جوانان درباره ابتلای آقای سجادی به کرونا به مجلس آمده بود، به همین دلیل آقای سجادی برای پاسخ به سوال در مجلس حاضر نشد.

وی اظهار کرد: سوال احمد راستینه نماینده شهرکرد از آقای سجادی وزیر ورزش و جوانان در دستورکار جلسه علنی قرار داشت که رسیدگی به آن به جلسات بعدی موکول شد.

بر اساس این گزارش رسیدگی به سوال آقای راستینه از وزیر در دستورکار اعلامی این هفته قوه مقننه آمده و وزیر برای پاسخگویی به سوال نماینده شهرکرد سه‌شنبه این هفته در مجلس حاضر خواهد شد.

علاوه بر این طبق دستورکار اعلامی کمسیون فرهنگی وزیر ورزش برای پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان باید در کمسیون فرهنگی نیز حاضر شود.

از وزیر دعوت شده تا روز دوشنبه در کمیسیون فرهنگی حضور یابد و آقای سجادی باید دراین روز به سوالات مجتبی رضاخواه نماینده تهران، ولی اسماعیلی نماینده گرمی (۲مورد)، ابراهیم عزیزی نماینده شیراز (۲ مورد)، کیومرث سرمدی واله نماینده اسدآباد، عبدالجلال ایری نماینده کردکوی، علیرضا عباسی نماینده کرج و اشتهارد، رحمت اله نوروزی نماینده علی آباد کتول، محمد سرگزی نماینده زابل، علی کریمی فیروزجایی نماینده بابل، مجتبی یوسفی نماینده اهواز، سید لفته احمدنژاد نماینده خرمشهر، جلیل مختار نماینده آبادان حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر پاسخ دهد.

انتهای‌پیام

کد خبر 7661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =