کد خبر 11865
۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵

کوچکی نژاد درگفتگو با نمایندگان ما؛

دستگاه‌های مسئول باید در قبال مسمومیت دانش آموزان پاسخگو باشند

دستگاه‌های مسئول باید در قبال مسمومیت دانش آموزان پاسخگو باشند

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، گفت: مسمومیت دانش آموزان محدود به یک مدرسه نبوده و در ۱۵ روز اخیر، در چند شهر اتفاق افتاده است، دستگاه‌های مسئول باید در این باره پاسخگو باشند.

 جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری نمایندگان ما، با اشاره به مسمومیت دانش آموزان در چند مدرسه، گفت: مسمومیت دانش آموزان محدود به یک مدرسه نبوده و این موضوع در چند شهر دیگر هم اتفاق افتاده است.

وی بیان کرد: علاوه بر آن، این موضوع محدود به یک محدوده زمانی خاص نبوده است و حدود ۱۵ روز است که ما شاهد مسمومیت دانش آموزان در مدارس مختلف هستیم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: دستگاههای مسئول باید به طور جدی به این موضوع رسیدگی کنند و در قبال این مسئله پاسخگو باشند.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: این موضوع که مردم ما از یک سو با فشار و سختی های ناشی از افزایش قیمت دلار مواجه باشند و از سویی دیگر با مشکلاتی همچون مسمومیت دانش آموزان خود و... تحت فشار روانی باشند، غیرقابل پذیرش است.

وی در انتها بیان کرد: ما نباید اجازه دهیم که به اشکال مختلف این نوع فشار و سختی ها به مردم تحمیل شود و در پی آن، مردم از ابعاد مختلف متحمل فشار باشند و لذا درهمین زمینه، دستگاه‌های مسئول باید به طور جدی به موضوع مسمومیت دانش آموزان رسیدگی کنند.

انتهای پیام

کد خبر 11865

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =