کد خبر 12110
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱

فیروزجائی:

همگرایی عربستان و ایران معادلات سیاسی را به نفع جهان اسلام تغییر خواهد داد

همگرایی عربستان و ایران معادلات سیاسی را به نفع جهان اسلام تغییر خواهد داد

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، با اشاره به توافق دیپلماتیک ایران و عربستان گفت: همگرایی عربستان و ایران معادلات سیاسی را به نفع جهان اسلام تغییر خواهد داد.

به گزارش نمایندگان ما، علی کریمی فیروجایی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: این توافق دورنمای روابط سیاسی بین دو کشور و کشورهای منطقه را امیدبخش کرده است. روابط دیپلماتیک ایران و عربستان تحت تأثیر لابی صهیونیستی و آمریکایی به تیره گی گرائیده بود.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با اشاره به اهمیت راهبردی توافق دیپلماتیک ایران و عربستان افزود: این توافق مبنای همکاریهای گسترده بین المللی و دیپلماتیک خواهد بود.

نماینده مردم بابل در مجلس خاطرنشان کرد: این توافق در پی فرامین راهگشای رهبر فرزانه انقلاب و عزم قاطع دولت سیزدهم حاصل شده است‌. توافق ایران و عربستان امنیت و آرامش منطقه ای را تضمین و ماجراجویی آمریکا و رژیم صهیونیستی را بی اثر خواهد کرد.

عضو مجمع نمایندگان مازندران گفت: مداخلات خارجی نباید اراده حاکم بر دو کشور ایران و عربستان را برای تقویت همکاریها تضعیف کند.

سخنگوی فراکسیون دانشگاهیان مجلس یازدهم گفت: بهبود و تقویت همکاری‌های چندجانبه بسترساز تحولات و گشایش های راهبردی خواهد بود. خانه ملت از جهت گیری دولت در تقویت تعاملات با کشورهای همسایه و دوست قویاً حمایت می کند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام

کد خبر 12110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =