کد خبر 12248
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴

بشیری:

توافق ایران و عربستان خیلی از فرصت های خباثت آلود دشمنان را از بین می‌برد

دستگاه دیپلماسی برای ارتباطات بیشتر با کشورها اقدام کند
توافق ایران و عربستان خیلی از فرصت های خباثت آلود دشمنان را از بین می‌برد

نماینده پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مدل توافق ایران و عربستان بسیار مطلوب بوده و خیلی از فرصت های «خباثت آلود» استکبار جهانی و دشمنان ملت ایران را از بین خواهد برد.

به گزارش نمایندگان ما، فرهاد بشیری در جلسه علنی امروز (سه شنبه) در تذکری گفت: توافق ایران و عربستان اقدام شایسته‌ای است که جا دارد از دستگاه دیپلماسی و شورای عالی امنیت ملی و مسئولان عراق، عمان و چین قدردانی کنیم؛ این مدل توافقات بسیار مطلوب بوده و خیلی از فرصت های «خباثت آلود» استکبار جهانی و دشمنان ملت ایران را از بین خواهد برد لذا به دستگاه دیپلماسی تأکید می‌کنم با حفظ عزت، حکمت و مصلحت در خصوص ارتباطات بیشتر با سایر کشورها به ویژه همسایگان اقدام کند.

وی در تذکر دیگری بیان کرد: باید تیم اقتصادی دولت اقدامات فوری به ویژه در خصوص تقویت ارزش پول ملی و کاهش قیمت ارز و سکه انجام دهد. با توجه به اینکه در این ایام شیب نزولی کاهش قیمت ارز و سکه برای ساماندهی این بازار آغاز شده لازم است اقدامات فوری‌تری در این زمینه صورت گیرد.

بشیری همچنین گفت: اقتصاد کشور به خصوص اقشار حقوق بگیر، کارگران، بازنشستگان و کارمندان نیاز به حمایت دارد چون سرمایه‌های مردم با کاهش ارزش پول ملی دود می‌شود.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پایان بر لزوم تسریع روند اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان تاکید کرد.

انتهای پیام

کد خبر 12248

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =