کد خبر 12397
۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

دشتی در گفتگو با نمایندگان:

کاهش تورم در گرو رشد و تولید کالای با کیفیت است

کاهش تورم در گرو رشد و تولید کالای با کیفیت است

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: کاهش تورم در جامعه در گرو رونق تولید به ویژه تولید کالای با کیفیت و صادرات محصولات تولید شده است.

محمدرضا دشتی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام کاهش تورم و رشد تولید از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: کاهش تورم در گرو رشد تولید و تولید کالای با کیفیت است.

وی افزود: تولید کالای با کیفیت و توسعه صادرات موجب رفع مشکل بیکاری و همچنین مشکلاتی همچون تورم خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت: علاوه بر این رشد تولید کالای با کیفیت ما را از خرید کالا از دیگر کشورها بی‌نیاز خواهد کرد و همین مسئله مانع از خروج ارز از کشور خواهد شد.

دشتی خاطرنشان کرد: کاهش تورم و رشد تولید کار یک دستگاه و دو دستگاه نیست و همه باید این موضوع را یک مسئله ملی بدانیم و در کنار یکدیگر در مسیر کاهش تورم و رشد تولید گام برداریم.

وی افزود: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مجلس و دولت تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا در بودجه سال ۱۴۰۲ نا همترازی بودجه که یکی از عوامل تورم است را نداشته باشیم امیدواریم که در سال ۱۴۰۲ بتوانیم تورم اقتصادی را به حداقل برسانیم.

به گزارش نمایندگان ما، رهبر معظم انقلاب در سخنرانی شان در ابتدای سال جدید سال ۱۴۰۲ را بهنام سال کاهش تورم و رشد تولید نامگذاری کردند.

انتهای پیام

کد خبر 12397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =