کد خبر 12953
۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴

حاجی دلیگانی در گفتگو با نمایندگان:

احتمالا نمایندگان رأی اعتماد خود را از وزیر صمت پس می‌گیرند

احتمالا نمایندگان رأی اعتماد خود را از وزیر صمت پس می‌گیرند

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی، گفت: بررسی ها نشان می دهد که وزیر صمت توانمندی لازم را برای مدیریت این وزارتخانه ندارد و پیش بینی می‌شود که نمایندگان مجلس در جلسه استیضاح، رای اعتماد خود را از وزیر صمت پس بگیرند.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری نمایندگان ما، درخصوص استیضاح وزیر صمت گفت: درحال حاضر علت استیضاح وزیر صمت این است که عملکرد ایشان به عنوان یکی از مدیران مهم دولتی، عملکرد قابل قبولی نبوده است.

وی بیان کرد: وزیر صمت اهداف این وزارتخانه را به خوبی عملی نکرده است،  درحال حاضر آنچه که برای نمایندگان مجلس مهم است، خروجی وزارت صمت در جامعه است که نشان داده است این وزارتخانه وظایف خود را به خوبی انجام نداده است، آنچه که در حوزه مصالح ساختمانی، واحدهای تولیدی و... می بینیم ملاکی برای ارزیابی عملکرد وزیر صمت خواهد بود.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی، افزود: بررسی ها نشان می دهد که فاطمی امین (وزیر صمت) توانمندی لازم را برای مدیریت این وزارتخانه ندارد و هم اکنون شاهد آن هستیم که مدیران همین وزارتخانه، از ایشان حرف شنوی های لازم را ندارند و  درپی همین مشکلات می توان گفت که عملکرد وزیر صمت تاکنون عملکرد موفقی نبوده است‌.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با توجه به مصلحت کشور و دغدغه های مردم عمل خواهند کرد و در همین راستا پیش بینی می‌شود که نمایندگان مجلس در جلسه استیضاح، رای اعتماد خود را از وزیر صمت پس بگیرند.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی، در انتها بیان کرد: اخیرا شاهد آن بودیم که با مطرح شدن بحث استیضاح، وزارت صمت موضوع واردات خودروهای دست دوم را بیان کرده است و دولت نیز به صورت فوری، لایحه مربوط به واردات خودروهای دست دوم را  ارائه کرده است، ما معتقدیم که دولت باید این موضوع را در لایحه بودجه می آورد آن هم قبل از اینکه این اتفاقات در کشور رخ بدهد، واردات خودروهای دست دوم طرح خوبی است که باید خیلی زودتر از اینها به این مسئله رسیدگی می شد. 

انتهای پیام

کد خبر 12953

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =