کد خبر 12944
۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۳

اصل ماجرای مباشر خودروهای شاسی‌بلند مجلس چیست؟

اصل ماجرای مباشر خودروهای شاسی‌بلند مجلس چیست؟

با پیگیری‌های خبرنگار نمایندگان، مشخص شد موضوع مباشرت در ماجرای خودروهای شاسی‌بلند مجلس، اساسا ارتباطی با علی محمد قلی‌ها ندارد و مربوط به زمان مدیر دیگری بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان، پس از انتشار خبری با عنوان «سرنخ‌های عجیب از رد پای عاملجدید در جریان خودروهای شاسی بلند مجلس» که مربوط به اظهار نظر احمدعلیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی درباره اهدا تعدادی خودروی شاسی بلند از طرف فاطمی امین وزیر صمت به برخی نمایندگان مجلس بود، برداشت‌های متفاوتی نسبت به مباشر این جریان صورت گرفت.

هر چند این پایگاه خبری، خبر را به طور دقیق مخابره و منعکس کرده است، اما به نظر می‌رسد برداشت‌های مختلف و نادرستی نسبت به بخش‌های مختلف آن صورت گرفته که بر خود لازم دانستیم بنابر رسالت خبری و اخلاقی توضیحاتی در این خصوص ارائه شود.

طبق گفت‌وگوی منتشر شده از علیرضا بیگی نماینده تبریز با سایت نمایندگان، تاکید شده است که «در ماجرای استیضاح قبلی وزیر صنعت، معدن و تجارت مشاهده کردیم که تعدادی خودروی فیدلیتی و دیگنیتی در پارکینگ مجلس پارک شده است.وقتی موضوع را مورد پیگیری قرار دادیم متوجه شدیم که شرکت بهمن خودرو برای انصراف نمایندگان از استیضاح وزیر صمت این خودروها را با مباشرت و همراهی معاون اجرایی مجلس به نمایندگان اهدا کرده است».

همانطور که در متن خبر به طور واضح مشخص است در زمان استیضاح قبلی وزیر صمت این اتفاق صورت گرفته و برخی با برداشت ناصواب آن را به زمان علی محمد قلی‌ها (معاون اجرایی سابق مجلس) نسبت داده‌اند اما با پیگیری‌های خبرنگار نمایندگان، مشخص شد این موضوع مربوط به زمان مدیر دیگری بوده و اساسا ارتباطی با قلی‌ها ندارد.

این پایگاه تحلیلی خبری بار دیگر به مخاطبان خود تاکید و توصیه می‌کند که تبعات حقوقی، شرعی و قانونی هر گونه برداشت نادرست از اخبار و انتشار آن در فضای مجازی بر عهده شخص نویسنده و نام برنده آن مطلب می‌باشد.

انتهای پیام

کد خبر 12944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =