کد خبر 12937
۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷

علیرضا بیگی به نمایندگان خبر داد

سرنخ‌های عجیب از رد پای عامل جدید در جریان خودروهای شاسی بلند مجلس + جزئیات

سرنخ‌های عجیب از رد پای عامل جدید در جریان خودروهای شاسی بلند مجلس + جزئیات

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، گفت: ۷۵ دستگاه خودروی فیدلیتی و دیگنیتی در ماجرای استیضاح قبلی وزیر صمت توسط شرکت بهمن خودرو و با مباشرت معاون اجرایی مجلس برای انصراف از استیضاح به نمایندگان اهدا شد.

احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار نمایندگان، گفت: در ماجرای استیضاح قبلی وزیر صنعت، معدن و تجارت مشاهده کردیم که تعدادی خودروی فیدلیتی و دیگنیتی در پارکینگ مجلس پارک شده است.

وی افزود: وقتی موضوع را مورد پیگیری قرار دادیم متوجه شدیم که شرکت بهمن خودرو برای انصراف نمایندگان از استیضاح وزیر صمت این خودروها را با مباشرت و همراهی معاون اجرایی مجلس به نمایندگان اهدا کرده است.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: وقتی موضوع را از هیئت رئیسه مجلس جویا شدیم آنها نیز این مسئله را تایید کردند و گفتند که با معاون اجرایی مجلس برخورد لازم صورت می‌گیرد اما هیئت رئیسه عنوان کرد که زمانی متوجه این مسئله شده است  که خودرو به نمایندگان اهدا شده و کار از کار گذشته است.
علیرضا بیگی خاطرنشان کرد: این خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی که به تعدادی از نمایندگان اهدا شده بود در حوزه های انتخابیه توسط مردم زیر پای نمایندگان مشاهده شده است و آنها نیز مشاهدات عینی خود را بیان کرده‌اند.
وی افزود: لازمه اقتصاد رانتی فساد است و رانت خواران و سودجویان برای اینکه مقامات را آلوده و با خود همراه کنند دست به این مفاسد میزنند و نمایندگان مجلس را با اینگونه هدایا، با خود همراه می کنند و نماینده ای که باید مدافع حقوق مردم باشد با رانت خواران و مفسدین همراه می‌شود!
انتهای پیام

کد خبر 12937

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =