کد خبر 13424
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹

علیزاده در دیدار با رئیس هیأت پارلمانی بحرین:

ایران و بحرین نقش مهمی در آینده مجمع مجالس آسیایی ایفا می‌کنند

ایران و بحرین نقش مهمی در آینده مجمع مجالس آسیایی ایفا می‌کنند

رئیس گروه پارلمانی ایران در APA با اشاره به میزبانی مجلس شورای اسلامی در برگزاری نشست کمیته دائمی امور بودجه و برنامه ریزی مجمع مجالس آسیایی، گفت: پارلمان‌ها با پیشنهادات خود گام مهمی در راستای اهداف این نهاد برمی‌دارند.

به گزارش نمایندگان، هیئت پارلمانی ایران در حاشیه نشست کمیته دائمی امور اقتصادی و توسعه پایدار APA در بحرین با احمد السلوم، رئیس هیئت پارلمانی بحرین دیدار و گفتگو کرد.

علی علیزاده با اشاره به اهداف مجمع مجالس آسیایی در منشور گفت: مجلس شورای اسلامی و مجلس بحرین به عنوان دو کشور تاثیرگذار، نقش مهمی در آینده این مجمع ایفا می کنند.

سفر علیزاده بحرین

رئیس گروه پارلمانی ایران در APA، با اشاره به میزبانی مجلس شورای اسلامی در خصوص برگزاری نشست کمیته دائمی امور بودجه و برنامه ریزی در آینده نزدیک، ابراز امیدواری کرد که پارلمان‌های شرکت کننده بتوانند با ارائه طرح ها و پیشنهادات سازنده در قطعنامه مورد بررسی در این کمیته، گام مهمی در راستای اهداف این نهاد بردارند.

نوری قزلجه: قطعنامه کمیته دائمی امور بودجه و برنامه ریزی نیاز به طرح‌های همه‌جانبه‌نگر دارد

غلامرضا نوری قزلجه عضو گروه پارلمانی جایران در APA، بر ضرورت ارائه طرح های همه جانبه نگر در قطعنامه کمیته دائمی امور بودجه و برنامه ریزی تاکید کرد.

سفر علیزاده بحرین

وی افزود: در خصوص موضوع پرداخت حق عضویت باید شرایط همه کشورها در نظر گرفته شود تا آراء و حضور همه کشورها اعم از کم جمعیت و پرجمعیت، کم توان و پرتوان در این‌ مجمع حفظ شود.

رئیس گروه پارلمانی بحرین: نقش مجمع مجالس آسیایی در تحولات منطقه مثبت خواهد بود

احمد السلوم نیز در ادامه این دیدار با اشاره به تحولات منطقه، نقش مجمع مجالس آسیایی را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: همه ما در منطقه برادر هستیم و باید تلاش کنیم تا مشکلات حل و فصل شود.

رئیس گروه پارلمانی بحرین بر اهمیت نشست تهران در بررسی قطعنامه بودجه تاکید کرد و آن را اقدامی مهم و حرکتی رو به رشد در مجمع مجالس آسیایی دانست.

انتهای پیام

کد خبر 13424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =