کد خبر 1347
۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲

مقتدایی:

رئیس‌جمهور به موضوع زاینده‌رود ورود جدی داشته باشد

رئیس‌جمهور به موضوع زاینده‌رود ورود جدی داشته باشد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبات مردم درباره حوضه آبریز زاینده‌رود زیاد است و ضرورت دارد که رئیس‌جمهور به این موضوع ورود جدی داشته باشد.

 به گزارش نمایندگان ما، عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، درباره موضوع کم‌آبی در استان اصفهان، اظهار کرد:  رئیس‌جمهور به موضوع آب زاینده‌رود ورود جدی پیدا کند زیرا حجم مطالبات، گلایه‌های مردم و مشکلات پیش آمده برای زاینده‌رود زیاد است، به همین دلیل همه باید دست به دست هم دهیم تا با همکاری و همدلی در سطح ملی و استانی و سطوح علمی، فنی و اداری امور مربوط به زاینده‌رود را دنبال کنیم.

وی افزود: یکی از کارهای مثبت رئیس‌جمهور بازدید از مناطق مختلف کشور به شکل سرزده و میدانی است و قطعاً زاینده‌رود از چنین اهمیتی برخوردار است که رئیس‌جمهور و کابینه به کل موضوع حساسیت لازم را داشته باشند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: نامه‌ای را برای رئیس جمهور تنظیم کرده‌ایم که در آن از ابراهیم رئیسی خواسته‌ایم که در حد نیازِ زاینده‌رود به مشکلات این حوضه آبریز رسیدگی کند و پاسخ شایسته و به هنگام به زاینده‌رود را در دولت سیزدهم بدهد.

مقتدایی تصریح کرد: هم‌اکنون مردم این شهر با فهم این موضوع که دولت کار خود را تازه آغاز کرده است بی‌صبرانه منتظر حضور رئیس جمهور در اصفهان برای حل مشکلات زاینده‌رود هستند. معتقدم اگر دولت جدید اهتمام لازم را برای حل مشکلات مردم داشته باشد حل مشکل زاینده‌رود از اولین موضوعاتی است که در هیات دولت باید مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات حوضه آبریز زاینده‌رود هم با معیشت مردم و هم با تقویت منابع مالی کل کشور از نظر صنعت و کشاورزی مرتبط است و هم عدم رسیدگی به مشکلات زاینده‌رود روی بقیه استان‌ها هم تأثیر منفی می‌گذارد. کارهای اجرایی را دولت باید به گونه‌ای رقم بزند که بیشترین حد بهره‌وری، کارآمدی و رسیدگی به مطالبات مردم را شاهد باشیم.

منبع: ایسنا

انتهای پیام

کد خبر 1347

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =