کد خبر 13526
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱

رشیدی کوچی:

برخی هنوز معنا و مفهوم فراکسیون را درک نکرده اند

برخی هنوز معنا و مفهوم فراکسیون را درک نکرده اند

یک عضو فراکسیون انقلاب اسلامی در مجلس، تاکید کرد: برخی هنوز معنا و مفهوم فراکسیون را درک نکرده اند و با برخی از افراد خارج از فراکسیون ائتلاف نانوشته‌ای دارند و در برخی از تصمیمات مقابل فراکسیون می ایستند. متعهد نبودن برخی از افراد در فراکسیون انقلاب اسلامی قطعا به جبهه انقلاب هم آسیب می زند و ما شاهد این آسیب هستیم.

به گزارش نمایندگان، جلال رشیدی کوچی عضو فراکسیون انقلاب اسلامی با انتقاد از متعهدنبودن برخی افراد نسبت به تصمیم جمعی در فراکسیون انقلاب اسلامی گفت: فراکسیون انقلاب اسلامی یا فراکسیون اکثریت تاکنون نقش چندانی در تصمیمات مهم مجلس نداشته است، چون برخی از اعضای فراکسیون برای رای جمعی فراکسیون ارزش قائل نیستند و تعهد و پایبندی نسبت به تصمیمات جمعی و تشکیلاتی ندارند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس ادامه داد: از سوی دیگر به دلایل مختلف سازوکار دقیقی دیده نشده است که اگر کسی از تصمیم جمعی تبعیت نکرد با او برخورد شود. بنابراین متاسفانه برخی در فراکسیون این تصور را دارند که اگر رای فراکسیون با نظر آنها همخوانی داشت، از نظر جمعی حمایت می کنند و در غیر اینصورت به صورت مستقل کار می کنند.

نماینده مردم مرودشت و پاسارگاد و ارسنجان در مجلس تاکید کرد: اگر اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی متحد باشند و به رای جمعی پایبند باشند می توانند تاثیرگذاری بسیار زیادی هم در مجلس،  هم در وضع قوانین و هم سایر تصمیمات مهم داشته باشند. کار تشکیلاتی خوب است به شرطی که افرادی که می خواهند کار تشکیلاتی انجام دهند از منیت ها خارج شوند و از «من» بودن ها به سمت «ما» بودن حرکت کنند.

رشیدی کوچی، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی هنوز معنا و مفهوم فراکسیون را درک نکرده‌اند و با برخی از افراد خارج از فراکسیون ائتلاف نانوشته ای دارند و در برخی از تصمیمات مقابل فراکسیون می ایستند. این افراد منیت دارند و خودشان را علامه دهر می دانند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس به آسیب عدم پایبندی به رای جمعی به جبهه انقلاب اشاره کرد و گفت: متعهد نبودن برخی از افراد در فراکسیون انقلاب اسلامی قطعا به جبهه انقلاب هم آسیب می زند و ما شاهد این آسیب هستیم.

انتهای پیام

کد خبر 13526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =