کد خبر 13652
۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹

شهبازی:

نمایندگان مجلس باید همانطور که سالم وارد مجلس شدند، سالم هم از آن خارج شوند

نمایندگان مجلس باید همانطور که سالم وارد مجلس شدند، سالم هم از آن خارج شوند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس با تأکید بر ضرورت هماهنگی و همدلی میان قوه مجریه و مقننه، گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، نمایندگان باید برای رضای خدا کار کرده و همانطور که سالم وارد مجلس شدند، سالم از آن خارج شوند.

به گزارش نمایندگان، علیرضا شهبازی با اشاره به دیدار امروز(چهارشنبه، 3 خرداد ماه)، نمایندگان با رهبر معظم انقلاب و توصیه های ایشان به قوه مقننه، گفت: ایشان ضمن قدردانی از مجلس به دلیل عملکردی که در 3 سال گذشته خود داشته است از تصویب برخی از قوانین در مجلس نیز تشکر به عمل آوردند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: قانون حمایت از جوانی جمعیت، قوانین اقتصادی در خصوص جهش تولید، مالیات بر سوداگری و همچنین قانون اقدام راهبری برای لغو تحریم ها از جمله این قوانین بود که از منظر رهبری، موثر آمده است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه نمایندگان باید مابقی کار خود را در مسیری که در آن قرار گرفته اند ادامه دهند، اظهار داشت: ایشان تأکید داشتند که نمایندگان باید چه در دوران نمایندگی و چه پس از آن برای رضای خدا کار کنند و همانطور که سالم وارد مجلس شده اند، سالم از مجلس خارج شوند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات کشور در مجلس شورای اسلامی در پایان همچنین با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب برای چندمین بار مجلس یازدهم را انقلابی خواندند، عنوان کرد: نمایندگان برای پیشبرد اهداف کلان کشور باید تلاش کنند هماهنگی و همدلی با قوه مجریه داشته باشند؛ نه دولت کارشکنی و نه مجلس سخت گیری کند و در قانونگذاری لوایح را در اولویت قرار دهند.

منبع:خانه ملت 

انتهای پیام 

کد خبر 13652

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =