کد خبر 13910
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹

طغیانی مطرح کرد:

انتقاد از تاخیر در اجرای قانون سامانه مودیان و پایانه های فروشگاهی

انتقاد از تاخیر در اجرای قانون سامانه مودیان و پایانه های فروشگاهی

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: کسب و کارها باید تا پایان سال ۱۴۰۲ به این بخش ملحق شوند و سازمان مالیاتی هم در تلاش برای سرعت بخشیدن به این امر است و امیدواریم که بیشتر از این شاهد تاخیر در اجرای این قانون نباشیم.

به گزارش نمایندگان، مهدی طغیانی  در ارزیابی خود از اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان و الحاق  موادی به قانون فوق گفت: در حال حاضر با تاخیر در استفاده از سامانه مودیان مواجه هستیم لذا این سامانه باید اردیبهشت سال ۱۴۰۰ مورد بهره برداری و کار پوشه های تجاری برای اشخاص و کسب و کارها شکل می گرفت.

وی ادامه داد:به دلیل این تاخیر، اتفاقاتی در امور مالیاتی رخ داد و کسانی که به دلیل این تاخیر نتواستند اطلاعات خود را ثبت کنند، مشمول جرائمی شده اند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در الحاقیه مذکور تاریخ ها اجرای قانون و زمان ها به روز شده است، ادامه داد: همچنین در این بخش در خصوص جرائم و کسانی که پیش تر مشمول این قانون بوده اند و اما به این فرآیند ملحق نشده بوده اند، تصمیم گیری شده است.

سخنگوی کیمسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مواد الحاقی به قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان عملا برای این است که قانون فوق بهتر اجرایی شده و مردم دچار مشکل نشوند.

این نماینده مجلس بیان کرد: متاسفانه همچنان گرفتار تاخیر در اجرای سامانه مودیان و پایانه های فروشگاهی هستیم و البته با زمان بندی در نظر گرفته شده، کسب و کارها به این فرآیند ملحق می شوند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به واقع تا پایان سال ۱۴۰۲ همه کسب و کارها باید به این بخش ملحق شوند و سازمان مالیاتی هم در تلاش برای این امر است و امیدواریم که بیشتر از این  شاهد تاخیر در اجرای این قانون نباشیم.

منبع:خانه ملت 

انتهای پیام

کد خبر 13910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =