کد خبر 13921
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱

حسن‌پور :

هماهنگی برای معرفی علی‌آبادی به عنوان وزیر صمت صورت نگرفته است

هماهنگی برای معرفی علی‌آبادی به عنوان وزیر صمت صورت نگرفته است

نماینده مردم سیرجان در مجلس گفت: رسانه‌های وابسته به دولت اعلام می‌کنند که آقای علی‌آبادی با هماهنگی مجلس به عنوان وزیر پیشنهادی صمت معرفی شده است که این موضوع از سوی بنده به شدت تکذیب می‌شود، هیچ هماهنگی درباره ایشان با مجلس صورت نگرفته است.

به گزارش نمایندگان، شهباز حسن پوربیگلری درباره معرفی عباس علی‌آبادی به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، گفت: رسانه‌های وابسته به دولت اعلام می‌کنند که آقای علی‌آبادی با هماهنگی مجلس به عنوان وزیر پیشنهادی صمت معرفی شده است که این موضوع از سوی بنده به شدت تکذیب می‌شود، هیچ هماهنگی درباره ایشان با مجلس صورت نگرفته است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با ایشان مخالف هستم، افزود: با توجه به تجربیات بنده احساس می‌کنم، وزیر پیشنهادی صمت نگاه بالا به پایین نسبت به مجلس دارد.

وی درباره عملکرد وزیر پیشنهادی صمت در مپنا، به تاخیر در راه‌اندازی واحدهای نیروگاهی که از جمله معضلات عمده صنعت تولید، انتقال و توزیع برق در چند سال اخیر بوده و در بحث رشد تورم بسیار تاثیرگذار بوده است، اشاره کرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: وی در حضور مردم اعلام کردند که تولیدات مپنا نماد ملی و تولید صد در صد داخلی است اما متاسفانه تمام قراردادهای داخلی جهت ساخت و احداث بصورت ارزی (یورویی) منعقد می‌شود لذا با توجه به اینکه منابع لازم جهت احداث نیروگاه‌ها توسط صندوق توسعه ملی بصورت ارزی تامین می‌شود، این موضوع موجب کاهش شدید منابع ارزی صندوق توسعه شده است.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: در خصوص مباحث ریلی،وی باعث متوقف کردن و نابودی صنعت لکوموتیوسازی و واگن‌سازی در کشور شده و با اعلام ساخت داخل جلوی واردات را گرفته و همین امر باعث پیر شدن و فرسودگی ناوگان ریلی کشور در سال های اخیر شده است.

منبع:خانه ملت 

انتهای پیام

کد خبر 13921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =