کد خبر 14349
۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸

راستینه مطرح کرد:

اخذ اعتبار برای حل مشکل آب شهرکرد در سه سال اخیر

اخذ اعتبار برای حل مشکل آب شهرکرد در سه سال اخیر

نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: این موضوع را که ظرف سه سال ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای آب سه شهرستان شهرکرد، بن و سامان جذب شد و بزرگ‌ترین پروژه آب شهرستان آماده بهره‌برداری و فاز یک آن وارد مدار شده است به اطلاع مردم رساند.

به گزارش نمایندگان ما، احمد راستینه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در استان چهارمحال و بختیاری اتفاقات و کارهای بزرگی انجام شده است که نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت.

وی با اشاره به اینکه امروز امید مهم‌ترین محرک پویایی و حرکت در جامعه است تصریح کرد: منکر مشکلات نیستیم و همه آن‌ها را می‌پذیریم، مسئولان ترسی برای عذرخواهی از مردم برای این مشکلات ندارند.

راستینه با تاکید بر اینکه باید راجع به حقایقی که وجود دارد به مردم گزارش داد ادامه داد: باید این موضوع را که ظرف سه سال ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای آب سه شهرستان شهرکرد، بن و سامان جذب شد و بزرگ‌ترین پروژهباید آب شهرستان آماده بهره‌برداری و فاز یک آن وارد مدار شده است به اطلاع مردم رساند.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در برخی از مناطق در شهرکرد آب وضعیت خوبی ندارد و ما عذر خواه مردم هستیم، اما اینکه خط پدافندی چشمه دیمه وارد مدار شده است نباید نادیده گرفته شود.

وی بیان داشت: در سال ۹۹ شهرکرد یک خط لوله آب ۳۰۰ لیتری از کوهرنگ داشت و ۳۰۰ لیتر مابقی را از منابع زیرزمینی تأمین می‌شد، اما امروز یک خط پدافندی از تصفیه‌خانه سامان، یک خط لوله اصلی آب از پروژه بن-بروجن، یک خط پدافندی از چشمه دیمه راه‌اندازی شده است که اتفاق کوچکی هم نیست.

راستینه افزود: برای آب‌رسانی به شهرکرد همه به میدان آمدند و برای رفع مشکل مردم تلاش کردند، از همه قلم به دستان، از اصحاب رسانه و همه دغدغه‌مندان درخواست دارم به مردم صادقانه گزارش دهند.

انتهای پیام

کد خبر 14349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =