کد خبر 14679
۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰

محمدیاری:

هیچ حکمت و عقلانیتی پشت بخشنامه وزارت کشور نیست

هیچ حکمت و عقلانیتی پشت بخشنامه وزارت کشور نیست

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ضمن انتقاد شدید از بخشنامه غیرقانونی معاونت سیاسی وزارت کشور، گفت: هیچ حکمت و عقلانیتی پشت بخشنامه معاونت سیاسی وزارت کشور نیست و با این مدل نگاه به نظام مسائل، عملاً باید کشور را در سال‌های منتهی به انتخابات تعطیل کرد.

به گزارش نمایندگان، حسن محمدیاری با اشاره به به بخشنامه غیر قانونی وزارت کشور درخصوص ایجاد محدودیت و انسداد برای حضور نمایندگان مجلس در پیگیری پروژه‌ها و مشکلات حوزه‌های انتخابیه به بهانه نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس، عنوان کرد: ما برای خود شاخصی داریم و آن هم فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر این است که سه قوه در کنار یکدیگر در امر خدمت رسانی به مردم کوتاهی نکنند.

نماینده مردم طالش و رضوانشهر و ماسال افزود: حال سئوال این است با بخشنامه صادر شده از سوی وزارت کشور و با حذف یکی از قوا، آیا منویات مقام معظم رهبری منعقد می‌شود یا خیر؟

وی ادامه داد: طبق قانون اساسی نمایندگی مردم 4 سال بوده و بین روز اول و آخر تفاوتی  وجود ندارد، اگر امروز در جایی از کشور مشکلی ایجاد می‌شود و نماینده از ظرفیت خود استفاده می‌کند، در جهت کمک بوده دولت است.

این نماینده مردم در مجلس اضافه کرد: کدام فرماندار یا حتی استاندار می‌‎تواند از ظرفیتی که نماینده در مواجهه با وزرا دارد، استفاده کند؟ یا کدام مسئول اجرایی در شهرستان‌ها می‌تواند از سازمان برنامه و بودجه اعتبار مورد نیاز پروژه‌ها را پیگیری کند؟

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تأکید کرد: این بخشنامه، سناریویی است که هیچ حکمت و عقلانیتی در پشت آن نیست.

منبع:خانه ملت 

انتهای پیام

کد خبر 14679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =