کد خبر 15044
۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹

نوش آبادی:

امروز باید چهره واقعی آمریکا و همدستانش نسبت به حقوق بشر آشکار شود

امروز باید چهره واقعی آمریکا و همدستانش نسبت به حقوق بشر آشکار شود

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز باید چهره واقعی آمریکا و همدستان آن نسبت به حقوق بشر آشکار و تبیین شود.

به گزارش نمایندگان، حسین نوش آبادی نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، خاطر نشان کرد: امروز چهره نقابدار و فریبکارانه آمریکا برای همه آشکار و مدعی حقوق بشر از بزرگ‌ترین ناقضان حقوق بشر در دنیا شناخته شده است و جنگ‌هایی که به بهانه دفاع از مردم انجام می‌دهند بردن ثروت و منابع کشورها به نفع خودشان است.

وی افزود: در کشورهای اطراف ما به بهانه نجات مردم زندان های مخوفی را تشکیل دادند و در کشور ژاپن نیز صدها هزار نفر را با بمب اتمی از بین بردند و متاسفانه سازمان ملل نیز مستعمره این کشور و فقط بیننده جنایات این کشور شده است.

نوش‌آبادی وضع قانون حقوق بشر در سازمان ملل را برای خوش آمدن کشور آمریکا در دنیا دانست و تصریح کرد: منشور حقوق بشر در ۳۰ ماده تنظیم شد ولی به قطع یقین هیچ کدام از این قوانین اجرایی نشد و فقط در کلام این‌ها مدعی حمایت از ملت‌ها و مردم هستند ولی هیچگونه پایبندی به آن ندارند.

نماینده مردم دیار ۱۵ خرداد با اشاره به جنایت اخیر کشور سوئد در هتک حرمت به قرآن کریم گفت: کشور سوئد نقش آشکار حقوق بشر را انجام می‌دهد و همین منشوری که خودشان نوشتند را به آن پایبند نیستند و ادعای آنها پوشالی است و با حمایت کشور آمریکا که مدعی حقوق بشر است این جنایات انجام می‌شود و به ارزش‌های دو میلیارد مسلمان جسارت می‌کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: منافقینی که ده‌ها جنایات در کشور ما انجام دادند در پناه چه کسانی هستند و اروپایی‌ها به آنها اجازه سخنرانی در پارلمان‌های خود را می‌دهند در حالیکه ما مردم ایران زخم خورده این گروهک هستیم و این ها تناقضات آشکار حقوق بشر توسط مدعیان آن است.

وی تصریح کرد: امروز باید چهره واقعی آمریکا و همدستان آن نسبت به حقوق بشر آشکار و تبیین شود و وظیفه اصلی دلسوزان افشای سراب غربی‌ها برای نسل جوان است که بدانند چه بر سر ملت ایران توسط این گرگ‌هایی که در لباس گوسفند هستند آمده است.

انتهای پیام

کد خبر 15044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =