کد خبر 15424
۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۶

متفکرآزاد:

جهان اسلام روابط سیاسی و اقتصادی با کشورهای هتاک به قرآن را متوقف کند

جهان اسلام روابط سیاسی و اقتصادی با کشورهای هتاک به قرآن را متوقف کند

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: همه کشورهای جهان اسلام باید در کنار هم روابط سیاسی و اقتصادی با کشورهای هتاک به قرآن را متوقف و بازار نزدیک به دومیلیاردی خود را به روی این کشورها ببندد.

به گزارش نمایندگان، روح الله متفکر آزاد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن  تکرار اهانت به قرآن کریم اظهار داشت: ادیان الهی مورد احترام همه آزادگان دنیا است و بی‌حرمتی به مقدسات نه تنها مسلمانان بلکه همه ادیان الهی قابل پذیرش و تحمل نیست.

وی افزود: نه تنها جهان اسلام بلکه هر انسان خداباور و آزاده‌ای این اقدام را محکوم کرده است و همانطور که وزارت اطلاعات در بیانیه خود اعلام کرد بی شک دست صهیونیست ها در این اتقافات کاملا پیدا و روشن است تا حواس جهان اسلام از جنایات آنها در سرزمین های اشغالی به سمت دیگری معطوف شود.

نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید سازمان همکاری کشورهای اسلامی واکنش قاطعی در این خصوص اتخاذ کند و راه مقابله با اهانت به ساحت مقدس قرآن برخورد قاطع با کشورهایی است که این عمل هتاکانه در آن انجام می شود و کشورهای اسلامی بازار نزدیک به ۲ میلیارد نفری خود را به روی کشورهای هتاک ببندند و سفیر کشور هتاک از سرزمین های اسلامی اخراج شود تا دشمن ببیند جهان اسلام در برابر اعتقادات خود یکپارچه و در کنار هم قرار دارند.

منبع: خانه ملت 

انتهای پیام 

کد خبر 15424

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =