کد خبر 16021
۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷

جلال زاده:

عملکرد مطلوب فراجا در خدمات دهی به زوار حسینی در مراسم اربعین شایسته تقدیر است

عملکرد مطلوب فراجا در خدمات دهی به زوار حسینی در مراسم اربعین شایسته تقدیر است

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن اشاره به بازدید اعضای این کمیسیون از قرارگاه حضرت ابوالفضل(ع) فراجا، گفت: امسال فراجا با بهره مندی از هوش مصنوعی توانست در تسهیل تردد زائران، موفق عمل کند.

به گزارش نمایندگان، وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به همراه تعدادی از اعضای این کمیسیون از قرارگاه حضرت ابوالفضل(ع) فراجا در معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات در ستاد انتظامی کشور  بازدید کردند. 

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در حاشیه این بازدید، گفت: به همراه تعدادی از اعضاء کمیسیون توفیق پیدا کردیم که از قرارگاه حضرت ابوالفضل(ع) فراجا بازدید کنیم و گزارش های بسیار خوبی را از فرماندهان و معاونان ذیربط در فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بشنویم.

وی اضافه کرد: بحمداله فناوری و هوش مصنوعی امسال به کمک فراجا و زائران اربیعین آمد، به عنوان فردی که توفیق حضور در این راهپیمایی عظیم را داشتم از نزدیک شاهد عینی زحمات، خدمات و مجاهدت های فراجا اعم از پلیس راهور، یگان ویژه، مرزبانی و همچنین همکارانی بودم که در حوزه گذرنامه و سایر پلیس های تخصصی از جمله اطلاعات و ... فعالیت دارند.

جلال زاده ضن درود و سلام به همه شهدای فراجا و مجاهدان گمنامی که در این ایام در محل کارشان اعتکاف کردند و خدمات ارائه دادند،یادآور شد: مکررا از صفحات تلویزیون اشک کارکنان انتظامی را مشاهده می‌کردم که در یک اتاقک  یا در پایانه های مرزی با چشمانی تر به استقبال زوار می رفتند و مُهر خروج و ورود به گذرنامه های زائران اربعین حسینی می زدند، اشکی که بسیار ارزشمند است.

وی همچنین عنوان داشت: امسال نسبت به سال گذشته به زبان آمار، اطلاعات و بازدید هایی که با حضور یک تیم از این کمیسیون مجلس وارد عراق شده بود و از آن سمت مرزها را بازدید می‌کرد نشان دهنده عملکرد مطلوب فراجا است لذا قدردانی خودمان را از طرف نمایندگان مردم در خانه ملت از تمامی مجموعه های فرماندهی انتظامی کشور اعلام می کنیم و امیدواریم با حمایت هایی که از فراجا خواهیم کرد سال های آینده بهتر از امسال بتوانند خدمات دهی لازم را به زوار ابا عبدالله الحسین(ع) داشته باشند.

گفتنی است؛ در این بازدید سردار "حمیدرضا اشراق" معاون هماهنگ کننده، سردار "محمد شرفی" جانشین معاون هماهنگ کننده، سردار "احمد دولتخواه" رئیس فاوا و سردار "غلامرضا رضائیان" رئیس سازمان اطلاعات فراجا نیز حضور داشته و سردار "احمد دولتخواه" رئیس فاوا فراجا و  همچنین فرماندهان و معاونان قرارگاه های اربعین فراجا در پایانه های مرزی گزارشی از آخرین وضعیت و نحوه عملکرد و خدمات رسانی پلیس به زائران اربعین حسینی ارائه کردند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام

کد خبر 16021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =