کد خبر 2018
۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷

راستی:

شالی کاران از افزایش قیمت برنج سودی نمی‌برند

شالی کاران از افزایش قیمت برنج سودی نمی‌برند

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در خصوص افزایش قیمت برنج می‌گوید که برنج کاران سودی از افزایش قیمت نمی‌برند و افرادی بین تولیدکننده و مصرف کننده وجود دارند.

به گزارش نمایندگان ما، جعفر راستی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش قیمت برنج در کشور، اظهار کرد: متأسفانه در همه صنف‌ها این موضوع وجود دارد که در برهه‌ای از زمان روی یک کالا متمرکز می‌شوند و آن را گران می‌کنند. ما باید کاری کنیم که هم مصرف کننده و هم تولید کننده از قیمت برنج راضی باشند.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس یازدهم گفت: اگر مردم از قیمت برنج راضی نباشند، باید شالی کار از وضعیت معیشتی خود راضی باشد و اگر مردم راضی باشند، شالی کار نباید راضی باشد. وقتی هر دو گروه یعنی تولید کننده و مصرف‌کننده ناراضی هستند یعنی بین تولید کننده و مصرف‌کننده کسانی وجود دارند که سود می‌برند.

با وزیر جهاد کشاورزی در اسرع وقت تماس خواهم گرفت

نماینده مردم شبستر در مجلس یازدهم نسبت به کاهش قیمت برنج ابراز امیدواری کرد و گفت: در اسرع وقت با سید جواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی دولت سیزدهم تماس خواهم گرفت و علت را جویا خواهم شد.

این عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس تأکید کرد: تا زمانی که درآمد سرانه مردم تغییر نکرده است، هر نوع تغییر قیمت در کالای اساسی صرفا نارضایتی مردم را بیشتر خواهد کرد. شالی کاران از افزایش قیمت برنج سودی نمی‌برند.

وی در پایان در خصوص نحوه رسیدگی کمیسیون کشاورزی به این موضوع گفت: این اتفاق در تعطیلات تابستانه مجلس رخ داده است. بدون شک در اسرع وقت، موضوع را پیگیری خواهیم کرد و مسئولان را به کمیسیون فراخواهیم خواند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام

کد خبر 2018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =