کد خبر 386
۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹

ذوالنور:

شهید حججی ثابت کردند که با «سردادن» می‌شود سرافرازترین سردار شد

شهید حججی ثابت کردند که با «سردادن» می‌شود سرافرازترین سردار شد

نماینده مردم قم در مجلس در پیامی با تکریم روز مدافعین حرم و (۱۸ مرداد) سالروز شهادت سردار بی سر شهید محسن حججی، تصریح کرد: شهید حججی ثابت کردند که با «سردادن» می‌شود سرافرازترین سردار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما، مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در پیامی با تکریم روز مدافعین حرم، فرمانده دلاورشان؛ سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و تمامی شهدای جنگ حق علیه باطل، (18 مرداد) سالروز شهادت سردار بی سر شهید محسن حججی  را گرامی داشت.

در متن پیام این نماینده آمده است؛

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

لا یَستَوِی القاعِدونَ مِنَ المُؤمِنینَ غَیرُ أُولِی الضَّرَرِ وَالمُجاهِدونَ فی سَبیلِ اللَّهِ بِأَموالِهِم وَأَنفُسِهِم ۚ فَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدینَ بِأَموالِهِم وَأَنفُسِهِم عَلَی القاعِدینَ دَرَجَةً ۚ وَکُلًّا وَعَدَ اللَّهُ الحُسنیٰ ۚ وَفَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدینَ عَلَی القاعِدینَ أَجرًا عَظیمًا

(هرگز) افراد باایمانی که بدون بیماری و ناراحتی، از جهاد بازنشستند، با مجاهدانی که در راه خدا با مال و جان خود جهاد کردند، یکسان نیستند! خداوند، مجاهدانی را که با مال و جان خود جهاد نمودند، بر قاعدان [ترک‌کنندگان جهاد] برتری مهمّی بخشیده؛ و به هر یک از این دو گروه (به نسبت اعمال نیکشان،) خداوند وعده پاداش نیک داده، و مجاهدان را بر قاعدان، با پاداش عظیمی برتری بخشیده است.

سوره مبارکه النساء (آیه ۹۵)

۱۸ مرداد روز شهادت سردار بی سر شهید محسن حججی و روز گرامیداشت مدافعین حرم گرامی باد.

شهید حججی،  فقط ۲۶ سال داشت که مدال افتخار نمایندگی و سخنگوئی شهدای گرانقدر و سرافراز مدافع حرم را به گردن آویخت.

شهید حججی ثابت کرد که با «سردادن» می‌شود سرافرازترین سردار شد.

شهید حججی ثابت کرد که گردن بریده لایق‌ترین گردن برای آویختن با ارزش‌ترین مدال‌های عزت و افتخار با همه معیارهای ارزشی دنیوی و اخروی است.

شهید حججی مفهوم ملکوتی و از جنس معقول «نه محسوس» افضلیت شهید را مصداقی و محسوس به اثبات رسانید. او با عمل خود ثابت کرد که فقط با شهادت  می‌توان بهترین و برترین بود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی مجتبی ذوالنوری

انتهای پیام

کد خبر 386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =