کد خبر 4835
۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳

نجف زاده:

رفع تحریم های اقتصادی بر حقوق کارمندان دولت تاثیرگذار خواهد بود

رفع تحریم های اقتصادی بر حقوق کارمندان دولت تاثیرگذار خواهد بود

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی، گفت: برخی از افراد می گویند با رفع تحریم های اقتصادی حقوق افراد در شرکتهای نفت و مشابه آن افزایش پیدا میکند، که این موضوع تا حدودی درست است، با برداشته شدن تحریم ها نه تنها بر حقوق کارمندان در پالایشگاه ها تاثیر گذار خواهد بود بلکه بر اقتصاد بسیاری از نهادهای دولتی نیز تاثیر گذار خواهد بود.

عادل نجف زاده نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما،  گفت: نرخ متوسط حقوق افراد در پالایشگاه های کشور بسته به میزان سختی و زحمتی که کارمندان انجام می دهند چند برابر حقوق یه کارمند دولتی است که البته امسال باتوجه به مشکلاتی که پیش آمد و اعتراضاتی که کارمندان در پالایشگاه ها کردند قرار شد تا تغییراتی در آن صورت بگیرد.

وی بیان کرد: البته این اعتراضات بیشتر به دلیل این بود که کارمندان شرکت های نفتی معتقد بر حذف شرکت‌های واسطه در صنایع نفت و گاز کشور بودند که باید این موضوع به صورت ریشه‌ای حل شود.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس افزود: در قانون بودجه کشور تعیین شده است که حقوق کارمندان شرکتهای نفتی و شرکتهای مشابه آن باید چند برابر حقوق یک کارمند دولتی باشد تا هم بتواند پاسخگوی زحمات بسیار کارمندان نفت باشد و هم از وجود چنین اعتراضاتی جلوگیری کند.

نجف زاده بیان کرد: برخی از افراد می گویند با رفع تحریم های اقتصادی حقوق افراد در شرکتهای نفت و مشابه آن افزایش پیدا میکند، که این موضوع تا حدودی درست است که البته برداشته شدن تحریم ها نه تنها بر حقوق کارمندان در پالایشگاه ها تاثیر گذار خواهد بود بلکه بر اقتصاد بسیاری از نهاد های دولتی نیز تاثیر گذار خواهد بود.

انتهای پیام

کد خبر 4835

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    0 0
    خوب مال پدرشون رو می بخشند به کارکنان شرکت نفت. به ما چه ربطی داره؟ مگه بیت الماله؟ قوانین پنهان استکباری.