کد خبر 4936
۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰

شهبازی:

فرمان مقام معظم رهبری برای جهاد تبیین فقط به یک ارگان خاص نیست

فرمان مقام معظم رهبری برای جهاد تبیین فقط به یک ارگان خاص نیست

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه مقام معظم رهبری فرمودند جهاد تبیین صورت گیرد، منظورشان به یک ارگان خاص یا یک مرکز دولتی مشخصی نیست، منظور ایشان حرکت همه افراد در این مسیر است و باید برای رفع نگرانی ایشان، همه تلاش کنند.

علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما، درخصوص آثار جهاد تبیین گفت: در مورد جهاد تبیین باید حرکتی جهاد گونه و انقلابی صورت گیرد و سپس در راستای آن تبیین صورت گیرد.

وی بیان کرد: اینکه مقام معظم رهبری بارها در فرمایشات خود فرمودند باید در این عرصه تلاش کرد، به این معنا است که دستاورد ها و موفقیت هایی را که انقلاب اسلامی داشته است و اهدافی را که برای آن این همه شهید داده است، باید به گوش جوانان رساند و تبیین کرد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، افزود: کسانی که با انقلاب اسلامی دشمنی می ورزند و همیشه درحال تضعیف اذهان عمومی هستند را می توان با جهاد تبیین از میدان به در کرد.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری در این باره فرمودند که برخی ها همیشه لجن پراکنی می کنند و می خواهند مزیت های انقلاب اسلامی را ناچیز جلوه دهند که باید در مقابل عمل آن ها جهاد تبیین صورت گیرد تا از اعمال شوم آنها جلوگیری شود.

شهبازی در ادامه بیان کرد: اینکه مقام معظم رهبری فرمودند جهاد تبیین صورت گیرد منظورشان به یک مرکز خاص یا ارگان دولتی نیست، منظور ایشان حرکت در این مسیر برای همه است و باید برای رفع نگرانی که ایشان فرمودند همه تلاش کنند.

انتهای پیام

کد خبر 4936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =