کد خبر 5014
۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱

گزارش اختصاصی؛

جهاد تبیین وظیفه همه مسئولین است

جهاد تبیین وظیفه همه مسئولین است

جهاد تبیین موضوعی بود که مقام معظم رهبری بارها در سخنان خود به آن اشاره کردند و آن را امری ضروری و لازم در کشور دانستند و بر اجرای آن توسط مسئولین تاکید کردند.

به گزارش نمایندگان ما: جهاد تبیین موضوعی بود که مقام معظم رهبری بارها در سخنان خود به آن اشاره کردند و آن را امری ضروری و لازم در کشور دانستند.

رسانه‌ها در این جهاد بزرگ نقش بسزایی دارند و باید تصویرسازی هنرمندانه برای مقابله با جنگ روایت‌های دشمن و آگاه سازی جامعه به ویژه نسل جوان داشته باشند.

سید جواد حسینی کیا نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی می گوید: ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از اوجب واجبات است. امروز جهاد در فضای رسانه ای و اطلاع رسانی است، باید روشنگری صورت گیرد. پیامبر (ص) تاکید کرد که هدایت یک نفر با ارزش است بنابراین رسالت بالاتر از جهاد تبیین نیست که مقام معظم رهبری به آن تاکید داشته و باید مسئولین، خبرنگاران و تریبون داران باید مردم را از خدمات نظام آگاه کنند.

نوجوانان و جوانان امروز واقعیت‌های تاریخی و قبل از انقلاب را به خوبی درک نکرده اند و به همین دلیل دشمنان انقلاب با ابزار رسانه و تبلیغات وسیع در فضای مجازی به دنبال تطهیر رژیم پهلوی در اذهان مردم به ویژه جوانان هستند و با سیاه نمایی گسترده حقایق را وارونه جلوه می‌دهند.

حتی زیباترین چهره ها در عالم توسط جریان باطل اگر فرصت پیدا کند و جریان حق عمل درست نداشته باشد آسیب می‌بیند.

علی خضریان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس و عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ در مجلس می گوید: نکته‌ای که باید مورد توجه قرار گیرد این است که تاکید ‌رهبر انقلاب به ‌ جهاد تبیین و حفاظت از ‌ ارکان انقلاب در مقابل دروغ‌پردازی و تهمت‌زنی‌ها، به معنای حاکم شدن ‌ گفتمان توجیه گرا با رویکرد ارکان‌پنداری مسئولان و عدم پاسخگویی ایشان پیرامون تصمیمات، رفتارها و بعضا تخلفاتشان نیست.

آنچه که امروز باید به آن توجه کنیم تاکید چندین باره مقام معظم رهبری بر مسئله تبیین است و محور اصلی مطالبات ایشان در دیدارهای اخیر همین مسئله است که نگرانی ایشان غلبه جریان تحریف و دروغ و مواجهه دشمن با عناصر مومن در قالب جنگ شناختی است و دو محور اصلی که دشمن در حال مبارزه با جبهه انقلاب است جنگ اقتصادی و جنگ شناختی می باشد.

جهاد تبیین امری لازم است که از سوی مقام معظم رهبری بارها بر آن تاکید شد و باید در کشور اجرا شود.

انتهای پیام

کد خبر 5014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =