کد خبر 490
۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰

نصیرایی:

تأکید کمیسیون فرهنگی به رویکرد گفتمانی وزارت ارشاد

تأکید کمیسیون فرهنگی به رویکرد گفتمانی وزارت ارشاد

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از برنامه های وزیر پیشنهادی وزراتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست نوبت عصر امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما، مجید نصیرایی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه نوبت عصر امروز کمیسیون فرهنگی برای بررسی برنامه‌ها و صلاحیت «محمد مهدی اسماعیلی» وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: در این جلسه، وزیر پیشنهادی برنامه‌های خود را ارائه کرد و اعضای کمیسیون نیز نقطه نظرات و مطالبات خود را در حوزه‌های مختلف مطرح کردند.

وی افزود: در این نشست اسماعیلی همچنین تاکید کرد فعالیت‌های فرهنگی و هنری پیشران و اصل فعالیت‌های دولت سیزدهم و در راس این وزارتخانه قرار می‌گیرد؛ بر همین اساس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌تواند به یک محور اصلی برای فعالیت‌های فرهنگی تبدیل شود که تمام دستگاه‌ها و سازمان‌های فرهنگی و هنری زیر مجموعه آن به فعالیت مشغول باشند.

نصیرایی گفت: در ادامه این نشست اعضای کمیسیون به رویکرد گفتمانی و انقلابی وزارت فرهنگ و ارشاد تاکید کردند؛ در این بین حوزه سینما و تئاتر، صنعت نشر و چاپ، فعالیت‌های فرهنگی و هنری در عرصه ارتباطات، رسیدگی به وضعیت هنرمندان به ویژه بیمه هنرمندان، رسیدگی به وضعیت سازمان اوقاف و تبلیغات اسلامی، حج و زیارت و... از مواردی بود که در این جلسه توسط  نمایندگان به آنها اشاره شد تا وزیر پیشنهادی در برنامه‌های خود داشته باشد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در پایان جلسه مقرر گردید نمایندگان سوالات خود را از وزیر پیشنهادی ارشاد در سامانه بارگذاری کنند تا ایشان پاسخگو باشند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام

کد خبر 490

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =