کد خبر 513
۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴

خضریان:

انتظارکمیسیون اصل ۹۰ تقویت عدالت آموزشی است

انتظارکمیسیون اصل ۹۰ تقویت عدالت آموزشی است

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت:‌ انتظار اعضای کمیسیون تقویت عدالت آموزشی توسط وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در دوران وزارت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما، علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، در توضیح نشست روز یکشنبه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی گفت: در جلسه امروز «حسین باغ گلی» وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش و «سیدحمید سجادی» وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان حاضر شدند.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس افزود: کمیسیون پس از شنیدن سخنان وزیر آموزش و پرورش به این موضوع تاکید داشت که عدالت آموزشی توسط وزیر پیشنهادی برای توده‌های مردم تقویت شود.

نماینده مردم تهران با اشاره انتظاراتی که از وزیر ورزش و جوانان می رود، ‌ گفت: حوزه جوانان را نباید فقط به وام‌های ازدواج مختص کرد و باید این وزارتخانه دراهداف خود به سمت تربیت جوانان مومن و انقلابی حرکت کند.

 خضریان تاکید کرد: در بخش بهداشت و درمان و همچنین حوزه سالمندی نیز کمتر هزینه شده و انتظار می‌رود توجه این بخش نیز از سوی این وزارتخانه مورد توجه قرار بگیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس درباره وزرایی که در جلسه عصر کمیسیون حاضر خواهند شد، خاطرنشان کرد: وزیر پیشنهادی اطلاعات، وزیر پیشنهادی کار و رفاه اجتماعی، وزیر پیشنهادی علوم و وزیر پیشنهادی ارتباطات در جلسه عصر حاضر خواهند شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام

کد خبر 513

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =