کد خبر 5329
۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶

حدادی:

حفظ منافع ملی کشور در اولویت است/ مجلس به دقت مذاکرات را رصد می‌کند

حفظ منافع ملی کشور در اولویت است/ مجلس به دقت مذاکرات را رصد می‌کند

عضو ‌کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: امروز تیم مذاکره کننده باید مراقبت کامل داشته باشند که در راستای حفظ منافع ملی حرکت کنند و این لغو همه تحریم ها را باعث می شود.

علی حدادی عضو ‌کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار نمایندگان ما، در خصوص مذاکرات هسته ای و نظارت مجلس بر روند حصول توافق گفت: لغو همه تحریم ها با راستی آزمایی و اخذ تضمین باید یک امر اساسی باشد.

نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آنچه در دوره قبل اتفاق افتاد اعتماد به افرادی بود که فریب دادند و به همین دلیل شاهد خسارات زیادی شدیم.

حدادی تأکید کرد: امروز تیم مذاکره کننده باید مراقبت کامل داشته باشند که در راستای حفظ منافع ملی حرکت کنند و این لغو همه تحریم ها را باعث می شود.

این نماینده مردم نسبت به حساسیت مجلس نسبت به رعایت قوانین مجلس توسط مذاکره کنندگان گفت: رعایت قانون راهبردی مجلس برای لغو تحریم ها الزامی و محور اصلی است.
وی در پایان در خصوص طرح هر توافقی در مجلس و بررسی آن توسط نمایندگان گفت: قطعا طرح موضوع در مجلس خواهد شد و بعد از مصوبه مجلس باید این قضیه به جمع بندی نهایی برسد. تیم مذاکره کننده ما تیم قوی هست اما کوچکترین غفلتی در این زمینه منافع مردم را به خطر می اندازد.

انتهای پیام

کد خبر 5329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =