کد خبر 5592
۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱

آزادیخواه:

افرایش تعرفه اینترنت باید معقول باشد

افرایش تعرفه اینترنت باید معقول باشد

نماینده ملایر در مجلس با اشاره به گرانی اینترنت و حذف برخی بسته‌های آن گفت: باید افزایش قیمت اینترنت معقول و منطقی باشد.

حجت‌الاسلام احد آزادیخواه نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما، با اشاره به گرانی اینترنت و حذف برخی بسته‌های آن اظهار داشت: شرایط اقتصادی جامعه گرانی بیش از حد اینترنت را نمی‌پذیرد و باید افزایش قیمت معقول و منطقی باشد. مجلس کاری به اپراتورها ندارد چرا که مسئولیت مستقیم در این باره بر دوش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات است و مشخص نیست چه اتفاقی رخ داده که منجر به گرانی بیش از اندازه اینترنت و حذف برخی بسته‌های اینترنت شده است؟

وی افزود: گرانی اینترنت و حذف بسته‌های اینترنت منجر به تضعیف آرامش مردم و به هم ریختن روان آنان شده است چرا که خیلی از خانوارها با استفاده از اینترنت ارتباطات خوبی با اعضای خانواده و خویشاوندان خود برقرار می‌کنند.

آزادی خواه خاطرنشان کرد: دولت می‌تواند برای تاثیر کمتر گرانی اینترنت بر دوش مردم، کمی از سهم خود را کاهش دهند و یا واگذاری شبکه زیرساخت به اپراتورها تخفیف قائل شوند تا افزایش شدید قیمت اینترنت کام مردم را تلخ نکند.  

نماینده ملایر در مجلس گفت: اگر اپراتورها ضرر و زیانی در طول سال‌های گذشته دیده‌اند وزارت ارتباطات باید به عنوان تنظیم‌گر این بخش شرایط را مدیریت کند و اجازه ندهد گرانی اینترنت با زندگی مردم بازی کرده و منجر به تضعیف اقتصاد و میعشت کسب و کارهای مجازی شود و بتواند تأثیر منفی در آرامش مردم بگذارد.

وی با انتقاد از کیفیت نامناسب اینترنت خاطرنشان کرد: مردم هزینه خدمات اینترنت را پرداخت می‌کنند اما معلوم نیست اپراتورها برای بهبود زیرساخـت‌ها چه کاری انجام می‌دهند در حالیکه تنظیم‌گر این بخش وزارت ارتباطات است و مجلس قطعاً با گران‌فروشی و کم‌فروشی برخورد قاطع خواهد کرد.

انتهای پیام

کد خبر 5592

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =