کد خبر 5669
۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹

حدادی:

عادی سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی نتیجه ای جز رسوایی ندارد

عادی سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی نتیجه ای جز رسوایی ندارد

عضو ‌کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: برخی دولتهای کشورهای اسلامی که به سمت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی رفته اند این را بدانند که این حرکتها تاثیری بر ملت هایشان نخواهد داشت، بلکه دولتمردان آنها را رسوا و مفتضح خواهد کرد.

علی حدادی عضو ‌کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار نمایندگان ما، در خصوص مبانی حمایت ایران از آرمان فلسطین گفت: یکی از مبانی فکری، قانونی، اعتقادی و باورهای دینی ما که حمایت از مردم مظلومی است که مورد ستم و ظلم فراوان نظام سلطه قرار گرفته اند.

نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آنچه که اتفاق افتاده این است که سرزمین فلسطین توسط رژیم غاصب اشغال شده و علاوه بر اشغال، جنایات فراوان و ظلم هایی به مردم فلسطین از ابتدا تا به حال صورت گرفته است.

حدادی تأکید کرد: امروز حرکتی که امام (ره) داشتند و نقشه راهی که مقام معظم رهبری ترسیم کرده اند این است که جمهوری اسلامی حمایت جانانه و تمام عیاری از مردم مظلوم فسطین داشته باشد. کشتارهایی که رژیم صهیونیستی انجام داده است هجمه به بشریت بوده است. جوانان و کودکان فلسطینی مورد هجمه و جنایات تروریسم دولتی در مقاطع گوناگون بوده اند.

این نماینده مردم با تأکید بر وحدت زا بودن روز قدس ادامه داد: روز قدس، وحدت، انسجام و هم افزایی مسلمان جهان را به دنبال داشته است و حتی ملل مختلف جهان به تبعیت از این حرکت جهانی به حمایت از مردم فلسطین به پا خواسته اند. بنیاد اصلی رژیم صهیونیستی تضعیف شده است و آنها از تحولات اخیر در جبهه مقاومت ترس و وحشت دارند و انشالله جبهه مقاومت با انسجام و وحدت به پیروزی نهایی خواهند رسید.

حدادی در پایان با هشدار نسبت به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی گفت: برخی دولتهای کشورهای اسلامی که به سمت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی رفته اند این را بدانند که این حرکتها تاثیری بر ملت هایشان نخواهد داشت، بلکه دولتمردان آنها را رسوا و مفتضح خواهد کرد.

انتهای پیام

کد خبر 5669

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =