کد خبر 596
۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶

بدری:

حمایت از شهرداری‌ها محور اصلی برنامه‌های وزیر پیشنهادی کشور

حمایت از شهرداری‌ها محور اصلی برنامه‌های وزیر پیشنهادی کشور

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت کشور به نقش محوری استانداران و فرمانداران شهرهای مرزی برای توسعه روابط با کشورهای همسایگان جهت تقویت دیپلماسی اقتصادی کشور و حمایت از شهرداری‌ها تاکید داشته که موجب تحول در مدیریت وزارت کشور می‌شود.

به گزارش نمایندگان‌ما، صدیف بدری نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس، در رابطه با احمد وحیدی وزیر پیشنهادی وزارت کشور گفت: آقای وحیدی سابقه بسیاری خوبی در سپاه قدس، مراکز تحقیقاتی سپاه، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و ریاست کمیسیون سیاسی، دفاعی و امنیتی مجمع تشخیص مصلحت نظام داشته و در این هشت سال اخیر نیز از مسائل برنامه ریزی کشور دور نبوده است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، افزود: وزیر پیشنهادی وزارت کشور برنامه های بسیار خوبی برای مدیریت استان‌ها، ارتقاء اختیارات استانداران و فرمانداران و همچنین ایده‌های جدید برای ایجاد تحول در مدیریت های محلی و اقتصاد محور داشته و به نقش محوری استانداران و فرمانداران شهرهای مرزی برای توسعه روابط با کشورهای همسایگان جهت تقویت دیپلماسی اقتصادی کشور تاکید دارد.

نایب رئییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ساماندهی مقررات اداری و پرسنلی شهرداری‌ها، حل مشکلات کارکنان شهرداری‌ها و جذب منابع مالی برای شهرداری ها و دهداری‌ها و حمایت از شهرداری های کوچک بر اساس قانون از طریق بودجه عمومی و ردیف‌های مشخص شده در بودجه از برنامه های وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت کشور است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آقای وحیدی دیدگاه و برنامه‌های تحولی مناسبی برای حل مشکلات چالشی وزارت کشور و رفع تبعیض‌های سیاسی دارد. از این رو در صورت اخذ رای در صحن علنی مجلس، جز وزرای توانمند دولت سیزدهم خواهد بود.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام

کد خبر 596

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =