کد خبر 6072
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۲

پور بادی:

سامانه ثبت نام برای جاماندگان از دریافت یارانه برای همیشه فعال بماند

سامانه ثبت نام برای جاماندگان از دریافت یارانه برای همیشه فعال بماند

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تعیین بازه زمانی معین برای ثبت نام جاماندگان از دریافت یارانه مناسب نیست چراکه این حق مردم است که هر وقت اعتراضی داشتند بتوانند در این سامانه ثبت کنند تا به آن رسیدگی شود.

به گزارش نمایندگان ما، رحمت الله فیروزی پوربادی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت باز بودن سامانه مربوط به ثبت اعتراضات مردمی برای دریافت یارانه، بیان کرد: تعیین بازه زمانی شش روزه برای ثبت نام جاماندگان از دریافت یارانه، مناسب نیست؛ چراکه خیلی از افراد دسترسی به فضای مجازی یا سایر امکانات رسانه ای ندارند. یا ممکن است در این بازه گرفتار بیماری یا یک مشکل خاص باشند. از نظر بنده این بازه زمانی نباید محدود به شش روز باشد. این یارانه حق افراد جامعه است و باید امکان دریافت آن فراهم گردد.

وی در ادامه اظهار کرد: از نظر بنده این سامانه باید کلا باز باشد و مردم هر وقت اعتراضی داشتند بتوانند در آن اعتراض خود را ثبت کنند. این نوعی کمک به افراد نیازمند است. خیلی از افراد به آنها یارانه تعلق نگرفته که در شرایط جدید نیاز به دریافت آن دارند. این حق افراد است و هر زما که اعتراضی دارند باید بتوانند آن را درسامانه ثبت کنند.

انتهای پیام

کد خبر 6072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =