کد خبر 6125
۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷

ایری خبر داد

کلیات طرح کنترل و ساماندهی اجاره بها املاک مسکونی در کمیسیون عمران مجلس به تصویب رسید

کلیات طرح کنترل و ساماندهی اجاره بها املاک مسکونی در کمیسیون عمران مجلس به تصویب رسید

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات طرح کنترل و ساماندهی اجاره بها املاک مسکونی در کمیسیون متبوع خود خبر داد.

به گزارش نمایندگان ما،  عبدالجلال ایری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست روز یک شنبه(یکم خرداد ماه)  کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفـت: با توجه به افزایش سرسام آور اجاره بها مسکن و نبود نظارت کافی بر این بازار پر تلاطم، تعدادی از نمایندگان مجلس، طرحی را برای کنترل، ساماندهی اجاره بها املاک مسکونی تدوین و ارائه کردند و بررسی دوفوریتی این طرح در صحن علنی مجلس به تصویب رسید.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به تصویب دوفوریتی طرح کنترل و ساماندهی اجاره بها املاک مسکونی، بررسی کلیات این طرح با حضور مسئولان اجرایی و کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس در دستور کار امروز کمیسیون عمران مجلس قرار گرفت.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در جلسه امروز موافقان و مخالفان طرح ساماندهی بازار اجاره بها، به بیان آرا و نظرات خود پرداخته و در نهایت با موافقت اکثریت اعضای کمیسیون کلیات این طرح به تصویب رسید.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:جزئیات طرح کنترل و ساماندهی اجاره بها املاک مسکونی دارای ایراد بود که با حضور کارشناسان و متخصصان مورد بررسی قرار خواهد گرفت و پس کامل شدن برای بررسی نهایی به صحن علنی مجلس شورای اسلامی ارسال خواهد شد.

انتهای پیام

کد خبر 6125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =