کد خبر 6318
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹

نیکزاد تشریح کرد

تعیین تکلیف وضعیت راه آهن میانه – اردبیل

تعیین تکلیف وضعیت راه آهن میانه – اردبیل

نایب رئیس مجلس از پیگیری تعیین تکلیف راه آهن میانه – اردبیل پس از ۱۹ سال بلاتکلیفی در نشست با مسئولان مربوطه خبر داد و گفت: در تلاش هستیم این پروژه ناتمام در شهریور ۱۴۰۱ به اتمام برسد.

به گزارش نمایندگان ما، نشست مشترک علی نیکزاد نایب رئیس مجلس امروز (دوشنبه، ۹ خردادماه) با جهانگیرزاده نماینده مردم پارس آباد، مسئولان وزارت راه و شهرسازی، برخی بانک ها و راه آهن به منظور پیگیری وضعیت راه آهن میانه – اردبیل برگزار شد.

علی نیکزاد ثمرین در تشریح این نشست با بیان اینکه ۱۹ سال است پروژه ۱۷۵ کیلومتری راه آهن میانه – اردبیل کلید خورده و علیرغم مصوبه هیات دولت فعلی و دولت های قبل و همچنین پیشرفت ۹۰ درصدی هنوز به اتمام نرسیده است، گفت: در نشست امروز با حضور مسئولان مربوطه وضعیت این پروژه بررسی شد و در صدد هستیم این پروژه ناتمام در شهریور ۱۴۰۱ به اتمام برسد.

وی افزود: بر اساس طرح توجیهی راه آهن میانه – اردبیل باید به پارس آباد برسد و سپس از طریق ریل به جمهوری آذربایجان، مسکو و چین متصل شود و این پروژه همچنان بلاتکلیف مانده در حالی که مطالبه عمومی نمایندگان مجلس و مردم است.

نیکزاد یادآور شد: با توجه به مطالبات مردمی و وضعیت کشور در تلاش برای اتمام این پروژه هستیم و در سفر رئیس جمهور به استان اردبیل هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برای اتمام این پروژه به صورت ماده ۵۶، اوراق و نفت دیده شده و امیدواریم هر چه سریع تر به سرانجام برسد.

انتهای پیام

کد خبر 6318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =