کد خبر 6683
۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶

فلاحی:

آمار فوتی‌های ما به صفر رسیده اما در کشورهای اروپایی و آمریکا شرایط هنوز به حالت عادی بازنگشته است

آمار فوتی‌های ما به صفر رسیده اما در کشورهای اروپایی و آمریکا شرایط هنوز به حالت عادی بازنگشته است

نماینده همدان در مجلس با تقدیر از عملکرد دولت برای کنترل کرونا گفت: اکنون در کشور آمار فوتی‌های کرونایی به صفر رسیده اما در کشورهای اروپایی و آمریکا شرایط هنوز به حالت عادی بازنگشته است.

به گزارش نمایندگان ما، احمد حسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی،  اظهار داشت: یکی از اقدامات دولت سیزدهم بعد از روی کار آمدن متناسب کردن شرایط کرونایی جامعه بود این در حالی است که در ابتدای سال گذشته شرایط کشور در بیماری کرونا به حدی بود که شاهد قرمز شدن تمام استان های کشور بودیم و روزانه مردم ایران ما بالاتر بود.

وی افزود اما اکنون شرایط کرونایی کشور به جایی رسیده است که آمار فوتی‌های ما به صفر رسیده اما در کشورهای اروپایی و آمریکا شرایط هنوز به حالت عادی بازنگشته است.

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: همچنین دولت سیزدهم در بحث مذاکرات بر خلاف دولت قبل طوری عمل کرده است که از عزت و منافع ملی را حفظ کرده است.

فلاحی تصریح کرد: اقدام عملکرد مثبت دیگر دولت وصول کردن مطالبات کشورمان از سایر کشورها بود نمونه علمی آن وصول کردن مطالبات گازی ما از کشور عراق صورت گرفته شد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد همچنین دولت عملکردهای ضعیفی در درون خود داشته است است مانند چینش بده کابینه و مدیران در جایگاه های دولتی است که اگر دولت می خواهد عملکرد های بیشتری نسبت به عملکرد های کنونی داشته باشد باید تغییر و تحولاتی در این عرصه نیز ایجاد کند.

انتهای پیام

کد خبر 6683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =