کد خبر 6994
۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸

عمویی:

سازمان صنایع هوایی در ساخت موتورهای هوایی به توانمندی های بالایی دست یافته است

سازمان صنایع هوایی در ساخت موتورهای هوایی به توانمندی های بالایی دست یافته است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بازدید تعدادی از اعضای این کمیسیون از سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح خبر داد.

ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، با اشاره به بازدید روز گذشته تعدادی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح گفت: در این بازدید، امیر خواجه فرد، مدیرعامل این سازمان و معاونان اش، گزارشی از اقدامات و عملکرد این سازمان در حوزه های مختلف صنایع هوایی ارائه کردند.  

وی افزود: براساس گزارش ارائه شده بخش های زیر مجموعه سازمان صنایع هوایی در سال‌های گذشته اقدامات رو به پیشرفتی در تعمیرات هواپیماهای نظامی و تجاری، پشتیبانی و تقویت ناوگان بالگردی جمهوری اسلامی و همچنین طراحی و ساخت انواع پهپاد و هواپیماهای سبک، آموزشی و جنگنده انجام داده است.  

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: سازمان صنایع هوایی علاوه بر این، در طرحی، ساخت و ارتقای موتورهای هوایی هم به توانمندی های بالایی دست یافته است.  

عمویی بیان کرد: در حال حاضر شرکت‌های وابسته به این سازمان در تعمیر و نگهداری هواپیماهای تجاری کشورمان و بعضی کشورهای دیگر، در سطح استانداردهای بین المللی خدمات ارائه می کند.

وی در پایان اضافه کرد: اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی همچنین از خطوط تولید موتورهای جت، خطوط تولید پهپاد و مرکز تعمیر موتور هواپیماهای تجاری بازدید کردند.

انتهای پیام

کد خبر 6994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =