کد خبر 7561
۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸

نشست مشترک کمیسیون امنیت ملی با سرلشکر باقری؛

نیروهای مسلح کشورمان توانمندی لازم برای خنثی سازی تهدیدهای دشمنان را دارند

 نیروهای مسلح کشورمان توانمندی لازم برای خنثی سازی تهدیدهای دشمنان را دارند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از نشست این کمیسیون با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد و گفت: طبق گزارش ارائه شده نیروهای مسلح کشورمان اشراف کاملی بر فعالیت‌های دشمن دارند و از توانمندی لازم برای خنثی سازی تهدیدهای دشمنان برخوردارند.

به گزارش نمایندگان ما، ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در توضیح جلسه روز گذشته این کمیسیون گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نشستی با سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح داشتند.

وی توضیح داد: در این جلسه سرلشکر باقری با مروری بر تحولات بین المللی تاکید کرد که در یک دوره گذار بین المللی بسر می بریم که برای ما توامان تهدیدها و فرصت هایی را به وجود آورده است و باید ضمن بهره گیری از فرصت های دوران گذار، تهدیدهای پیش رو را کم‌اثر کرد.

عمویی ادامه داد: همچنین معاونت اطلاعات و عملیات ستاد کل هم گزارش دقیقی از برنامه های ایالات متحده و رژیم صهیونیستی در منطقه و توانمندی های جمهوری اسلامی ایران ارائه کرد. براساس گزارش ارائه شده نیروهای مسلح کشورمان اشراف کاملی بر فعالیت‌های دشمن دارند و از توانمندی لازم برای خنثی سازی تهدیدهای دشمنان برخوردارند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان گفت: در این نشست نمایندگان عضو کمیسیون امنیت ملی با ارائه نقطه نظرات خود بر ضرورت تقویت بنیه دفاعی کشور و آمادگی مجلس شورای اسلامی برای حمایت از فعالیت های بخش های مختلف نیروهای مسلح تأکید کردند؛ همکاری کمیسیون امنیت ملی مجلس با ستاد کل نیروهای مسلح در بررسی و تصویب بخش های مرتبط برنامه هفتم توسعه از محورهای موردنظر نمایندگان در این جلسه بود.

انتهای پیام

کد خبر 7561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =