کد خبر 7257
۱۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳

حسین زهی:

برای جلوگیری از اوج گیری مجدد کرونا پروتکل های بهداشتی باید با جدیت دنبال شود

برای جلوگیری از اوج گیری مجدد کرونا پروتکل های بهداشتی باید با جدیت دنبال شود

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: کاهش مقطعی بیماری کرونا به منزله مجوز بی توجهی به پروتکل های بهداشتی نیست و برای جلوگیری از اوج گیری مجدد این بیماری پروتکل های بهداشتی باید با جدیت دنبال شود.

به گزارش نمایندگان ما، اسماعیل حسین زهی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت رعایت پرتکل های بهداشتی، بیان کرد: ما شاهد بودیم که بیماری کرونا در یک مقطعی به دنبال رعایت پروتکل های بهداشتی و انجام واکسیناسیون عمومی کاهش پیدا کرد اما این به منزله این نیست که ما رعایت پروتکل ها را نادیده بگیریم بلکه باید در تمام اماکن و محل های پرتردد و شلوغ از ماسک استفاده شود.

وی در ادامه با بیان اینکه آمار نشان می دهد که میزان مبتلایان به بیماری در حال افزایش است، اظهار کرد: هم مردم و هم تمام بخش ها باید رعایت پروتکل ها و توصیه های پزشکی را در اولویت قرار دهند تا مجددا شاهد اوج گیری این بیماری و آسیب های ناشی از آن نباشیم.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: صدا و سیما نیز نقش مهمی در تشویق مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی دارد. قطعا رعایت پروتکل ها برای حفظ سلامت جامعه حائز اهمیت است و باید با جدیت از سوی تمام بخش ها و مردم دنبال شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام

کد خبر 7257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =