کد خبر 7393
۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱

حاجی پور:

دولت برنج وارداتی را در ایام برداشت برنج در کشور توزیع نکند

دولت برنج وارداتی را در ایام برداشت برنج در کشور توزیع نکند

نماینده مردم آمل در مجلس گفت: این ایام، ایام برداشت برنج است، حق ندارید بر اساس منویات مقام معظم رهبری در ایام، برنج های وارداتی را در کشور توزیع کنید.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، رضا حاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز(شنبه، ۲۵تیرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تبریک به مناسب اعیاد قربان و غدیر خم و هفته شورای نگهبان گفت: به نمایندگی از مردم شریف و شهید پرور هزار سنگر آمل، از دیار ادبیات، از دیار علمای بزرگی همچون علامه حسن زاده آملی، علامه جوادی آملی، علامه میرزا هاشم آملی، از دیار سرو قامتان ایثار و شهادت، از دیار سرداران بزرگ دفاع مقدس، از دیار افتخار آفرینان عرصه‌های علم و دانش، صنعت و هنر، از دیار بانوان توانمند در عرصه های علمی و ورزشی و ورزش‌کارانی که امروز در عرصه های مختلف افتخار آفریدند، با شما سخن می‌گویم.

وی عنوان کرد: از شهر محوری المپیکی کشور که با چهار مدال المپیک و باافتخارآفرینانی چون قاسم رضایی با دو مدال المپیک، هادی ساروی و امیرحسین زارع هر کدام یک مدال و عنوان داران جهانی چون عادل بالی‌تبار، محسن هادی پور، علی ارسلان، برادران علیرضا و محمدرضا اکبری، رضا علیمی، محمد کریمی سخن می‌گویم.

نماینده مردم آمل در مجلس  ادامه داد: از دیار مربیان این عزیزان در عرصه‌های بین المللی کشتی‌های فرنگی و آزاد چون دکتر عادل بالی‌تبار، حسن حسین زاده، سعید شیرزاد، وحید منصوری، حمید آقاجانی، رضا عظیمی و جانباز مربی پر افتخار مسعود فلاح، همچنین در عرصه والیبال نیز امروز آمل با بازیکنان بزرگش حرف‌های زیادی در دنیا دارد. جناب آقای استاد بهروز عطایی نماد شایستگی مربی ایرانی که چند بار مورد تشویق مقام معظم رهبری قرار گرفته است. آمل با والیبال، کشتی فرنگی، کشتی آزاد، بسکتبال و بسکتبال با ولچر، رشته های رزمی و سایر رشته ها همیشه زبان زد ورزش کشور بوده است.

کسب ۸۳ مدال ورزشی توسط ورزشکاران آملی طی ۲ سال اخیر/ قدردانی حاجی‌پور  از حمایت کنندگان ورزشی

این عضو مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه آمل در دو سال اخیر ۸۳ مدال خوش‌رنگ المپیکی، جهانی و آسیایی را برای ایران اسلامی کسب نموده است تاکید کرد: بر خورد وظیفه می‌دانم از حمایت کنندگان عرصه این ورزش تشکر کنم. از شرکت کاله، شرکت فزا و شرکت دوشه هراز و شرکت قند کاترین و دیگر حمایت کنندگان عرصه ورزشی قدر دانی می‌کنم.

انتقاد از سرانه پایین ورزشی در شهرستان آمل

وی تصریح کرد: جهت یادآوری به وزیر ورزش؛ سرانه بودجه ورزشی شهرستان آمل با ۸۳ مدال خوش‌رنگ المپیکی، جهانی و آسیایی چه مقدار است؟ یادآوری می‌کنم قبل از عید امسال استادیوم ورزشی آمل را افتتاح کردید، آقای سجادی از معاونیتان بپرسید چند بازی و مسابقه در استادیوم ورزشی آمل برگزار شده است؟

لزوم خروج محیط بانان تهرانی از استان مازندران/ دولت به وعده خود  در خصوص حل مشکل پسماند استان مازندران عمل کند

حاجی پور در تذکری به وزیر کشور و رئیس جمهور عنوان کرد: خروج محیط بانان تهرانی در استان مازندران را خواستارم و از طرفی برای مشکلات پسماند شهرستان آمل و استان مازندران که وعده شش ماهه برای حل آن دادید، چه اقدامی صورت گرفته است؟

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر نیرو خاطرنشان کرد: جلوگیری از احداث تونل جهت انتقال آب چشمه های پایین دست سد لار به سمت تهران را هر چه سریعتر خواستارم.

دولت برنج وارداتی را در ایام برداشت برنج در کشور توزیع نکند

وی در تذکری خطاب به وزرای صمت و جهاد کشاورزی، اظهار کرد: این ایام، ایام برداشت برنج است، حق ندارید بر اساس منویات مقام معظم رهبری در ایام، برنج های وارداتی را در کشور توزیع کنید.

انتهای پیام

کد خبر 7393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =