کد خبر 7660
۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹

نجابت:

رها کردن رعایت پروتکل ها و ضوابط بهداشتی سبب تشدید کرونا می شود

رها کردن رعایت پروتکل ها و ضوابط بهداشتی سبب تشدید کرونا می شود

عضو هیات رئیسه کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: رها شدن کامل رعایت پروتکل ها و ضوابط های بهداشتی ممکن است سبب تشدید روند روبه رشد بیماری کرونا شده و نگرانی ها در خصوص افزایش فوتی های بیماری به واقعیت بپیوندد.

به گزارش نمایندگان ما، روح الله نجابت عضو هیات رئیسه کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش آمار شهرهای قرمز و نارنجی در سطح کشور، بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک تاکید و بیان کرد: به نظر می رسد کرونا همان کرونای قبلی بوده البته با میزان مرگ و میر کم تر اما قدرت انتشار آن چند برابر شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه بخشی از مردم نیز با گذشت دو سال از رعایت پروتکل های بهداشتی خسته شده اند، اظهار کرد: رها شدن کامل رعایت پروتکل ها و ضوابط بهداشتی ممکن است سبب تشدید روند روبه رشد بیماری شده و نگرانی ها در خصوص افزایش فوتی های بیماری به واقعیت بپیوندد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بنظر می رسد نقش آفرینی ستاد ملی کرونا برای رعایت پروتکل های بهداشتی در این مقطع موثر واقع شود، تصریح کرد: ستاد ملی مقابله با کرونا باید در اطلاع رسانی دقیق پیش قدم شود. اگر بنا است تصمیمی برای کنترل موج جدید این بیماری اتخاذ شود باید حساب شده و کارشناسی باشد. در خصوص ابعاد پزشکی این بیماری و تفاوت این سویه با سویه های قبلی بنده نمی توانم اظهار نظر دقیقی داشته باشم اما رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک بهترین گزینه است.

انتهای پیام

کد خبر 7660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =